Skoro pa gotovo
29

Honda privodi kraju testiranja nove generacije Civica Type R

E. L.
Očekuje se da će novu generaciju najsnažnijeg Civica pokretati oko 340 konjskih snaga.

Hondi privode kraju testiranja najsnažnije verzije Civica nove 11. generacije koja se već dugo krije iza dodatka Type R, a posljednja "živa svirka“ u kojoj je pored kamufliranog testnog prototipa učestvovao i prethodni Civic Type R organizovana je na poznatoj japanskoj stazi Suzuka.

Novi Civic Type R je prije Suzuke već viđen na stazama Nürburgring i Nardo, a među detaljima koji i pored kamuflažne folije otkrivaju karakter automobila ističu se velike crvene kočne čeljusti iza tamnih felgi (na kojima su gume Michelin Pilot Sport 4) i pozamašan spojler na petim vratima.

Iako se spominjao integralni pogon i hibridna opcija, sve su prilike da Honda neće mijenjati dosadašnji koncept koji se pokazao izvanrednim, pa se očekuje da će i novi Type R pokretati dorađen dvolitarski četverocilindarski turbobenzinski motor koji bi trebao razvijati oko 340 konjskih snaga. Prijenos snage na prednju osovinu, kojoj će asistirati ograničena blokada diferencijala, obavljat će se posredstvom ručnog mjenjača.

Prije otkrivanja konačnog proizvoda, vodeći ljudi u Hondi tvrde da će novi Civic Type R biti najbolji do sada. Nema razloga da im ne vjerujemo.