Brojke su više nego nadmašile očekivanja analitičara, a Uprava je potvrdila da je 2004. najuspješnija u historiji poslovanja kompanije. Njemački je proizvođač zahvaljujući brandovima BMW, Mini i Rolls-Royce tokom prošle godine ostvario 6,8 posto rasta prodaje u vrijednosti 44,335 milijardi eura. Odlične brojke ostvarene su prvenstveno zbog lansiranja tri nova modela automobila na tržište.
Operativni profit u proizvodnji automobila porastao je 14,4 posto, na 3,15 milijardi eura, dok je kompanija na temelju pružanja financijskih usluga ostvarila 13,9 posto rasta profita u vrijednosti 515 milijuna eura. Proizvodnja motocikala zabilježila je slabije rezultate s padom zarade za 38 posto na 31 milion eura.
BMW nije objavio nikakve prognoze za tekuću godinu, ranije je najavio ciljani rast prodaje između 6 i 9 posto. Neki analitičari su mišljenja da bi se BMW u Evropi mogao suočiti s oštrom konkurencijom uključujući Lexus, Cadillac te Mercedes, koji lansira nove modele automobila, piše Dnevnik.