{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Actros dobio nagradu za dizajn “Red dot” 2012.

31.7.2012. u 18:15
6
2
Actros dobio nagradu za dizajn “Red dot” 2012.
6
Renomirani internacionalni žiri dodijelio je novom Actrosu nagradu za dizajn među 4500 prijavljenih proizvoda.
Prof. Dr. Peter Zec
Prof. Dr. Peter Zec

Mercedes-Benz najvišim estetskim vrijednostima određuje trendove u kamionskom dizajnu. Ovo je brandu iz Stuttgarta potvrdio i žiri najvažnijeg svjetskog takmičenja u dizajnu, koji je novom Mercedes-Benz Actrosu dodijelio prestižnu „Red dot“ nagradu.

Ukupno 1800 proizvođača i dizajnera iz 58 zemalja prijavilo je svoje radove stručnom žiriju takmičenja za „Red dot“ nagradu, koja se smatra jednim od najvećih priznanja za izuzetan dizajn. Ovaj ugledni internacionalni i nezavisni žiri razmotrio je više od 4.500 proizvoda, i pri tome vrednovao inovativno oblikovanje proizvoda, estetske kvalitete i izvanredan dizajn. Uvaženi žiri, pod vodstvom profesora Petera Zeca, inicijatora i direktora „Red dot“ nagrade, ocijenio je da novi Mercedes-Benzov kamion ispunjava zahtjevane kriterije. „Važan je dugovječan i funkcionalan dizajnerski idiom koji će biti privlačan, aktualan i moderan i narednih godina. U novom Actrosu savršeno su izbalansirani funkcionalnost i izgled.“

Glavni dizajner Mercedes-Benz komercijalnih vozila, gosp. Kai Sieber, složio se s ovom tvrdnjom, naglasivši da su kod ovog kamiona „oblik i funkcija u savršenom skladu.“ Već prva generacija Actrosa osvojila je ovu prestižnu nagradu 1988. godine.


Za vrijeme tržišnog predstavljanja novog Actrosa, Mercedes-Benz je objavio publikaciju pod nazivom „Dimensions“, koja je također nagrađena „Red dot“ nagradom, u kategoriji „Magazini i dnevna štampa“. Ova publikacija prezentira kamion na do sada jedinstven način, prikazujući novi Mercedes-Benz Actros više kao objekat dizajna nego kao sredstvo za rad. Fotografije, koje su korištene u publikaciji, karakterizira izuzetna ljepota i kompleksnost, a prezentirane su na neobičan način, što je konceptu publikacije dalo posebnu dramatičnost.

Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: