Foto: AFP
Indijskim avionom koji se zapalio tokom slijetanja u trenutku nesreće upravljao je indijski kopilot kojem je srpski pilot Zlatko Glušica prepustio komande.
Branko Habuš, bivši rukovodilac sektora telekomunikacija u JAT-u za Press je potvrdio ovu informaciju. Habuš tvrdi da je komande za slijetanje aviona držao kopilot koji je pratio upute za slijetanje osobe s piste. Branko Habuš do ovih je informacija došao zahvaljujući prijatelju pilotu koji je imao preliminarni izvještaj o uzrocima nesreće.
Strašnu nesreću preživjelo je samo osam putnika, a poginulo njih 159.
"Indijski kopilot je forsirao mjesto sletanja za 600 metara, tako da je naglo i jako tvrdo sletio i jednostavno razbio avion u dijelove. Kopilot je slušao upute s piste, koje su najvjerojatnije bile krive. Znači, radi se o pogrešci čovjeka, ali nije kriv kapetan Glušica nego indijski kopilot koji je prebacio pistu", kaže Habuš za Press.
Možda vas zanima
Početak drugog kvartala
Njemačka se vraća: Neočekivan rast privatnog sektora, brojke iznad očekivanih
Aplikacija za prijevoz
Dolazi li Bolt u Sarajevo? Glavni Uberov konkurent traži vozače u glavnom gradu BiH
Vezani članci