Komentari (23)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
A kako su onda svi NATO piloti preživljavali padove svojih aviona 1999. godine? O.O
Na ovom posranom portalu i kad avion padne narod nije u stanju normalan komentar napisati - bolesna drzava, BiH je najveca koncentracija ljudske gluposti. Sram vas bilo
avioni padaju jer kad avion vise nije u funkciji oni nastave vozit kako bi od osiguranja dobili pare za avion jebe se njih za putnike
@111133 šta lupaš gluposti,5 mjeseci star avion.
Sruši se ko Mančester
Bolje što nema. Osiguranje isplaćuje više po preživjeloj osobi, nego za dvjesto smrtno stradalih.
@SabahudinKrivaIj Za početak, nije tačno, već upravo suprotno. Isplaćuje se veći iznos za smrtni slučaj i to nasljedniku, obično je to najbliža porodica (roditelji, supružnici, djeca).
Već drugi 737 Max koji se ruši za manje od 6 mjeseci, nešto ne štima
@MamayevKurgan ne štima software za aoa (angle of atack). Prešutjeli su dosta toga nakon Lion Aira (JT610)
@MamayevKurgan Boeing 737 Max 8 se danas proizvodi u Kini, po slicnom modelu kao sto se tamo radi i iPhone