"Ovaj voz je ostvarenje stogodišnjeg kineskog sna", rekao je spiker na željezničkoj stanici na Tibetu dok je voz iz Pekinga dolazio.
Voz broj 27, sa šesnaest vagona se penjao 47 i po sati iz Pekinga, u gusto naseljenoj industrijaliziranoj zoni istočne Kine, do visina Tibeta, okruženog Himalajima, s jedne, i Kun Lunom sa druge strane. U voz su ugrađene i posebne pumpe koje upumpavaju kisik prilikom penjanja voza kako bi putnici što lakše podnijeli promjene visine.
Tibet je sa ostatkom Kine povezan cestovnim i avio-saobraćajem. Ali, zvaničnici kažu kako će nova pruga, za koju je trebalo preko pet godina i 4 milijarde dolara da se sagradi, olakšati trgovinu, otvarajući tako Tibetu prostor da se uključi u kineski razvoj.
Također je posebno istaknuto kako se očekuje i povećanje broje turista na Tibetu zahvaljujući ovoj novoj saobraćajnoj liniji. Prema procjenama, očekuje se da će željeznica dovoditi dodatnih oko pola miliona turista svake godine.