Utjecaj na pobjedu
1

Sadržaji koje su objavljivali Rusi tokom izbora u SAD-u čitalo 126 miliona Amerikanaca

Klix.ba
Facebook je saopćio kako je 126 miliona američkih korisnika moglo vidjeti sadržaje koje su postavili operativci bazirani u Rusiji tokom protekle dvije godine. Blizu 80.000 statusa je napravljeno prije i nakon američkih predsjedničkih izbora 2016. godine.

Većina statusa bila je fokusirana na razdvajanje društva i političke poruke. Facebook je saopćio ovo uoči saslušanja pred Senatom, gdje će zajedno s Twitterom i Googleom govoriti o detaljima ruskog utjecaja na ove popularne mreže.

Rusija uporno negira da je pokušala utjecati na izbore u SAD-u i da su pomogli Donaldu Trumpu da pobijedi rivalku Hillary Clinton.

Većinu statusa objavljenih između juna 2015. godine i augusta 2017. godine su kreirale ruske kompanije povezane s Kremljom.

Google je ranije objavio kako su ruski agenti potrošili desetine hiljada dolara na reklame kako bi donijeli pobjedu Trumpu. Postavljeno je više od 1.000 videa na YouTubeu na 18 različitih kanala.

Twitter je banovao reklamni prostor za ruske medije RT i Sputnik zbog straha da bi mogli utjecati na izbore. Suspendovao je 2.752 računa povezana s ruskom agencijom za istraživanje interneta.