Komentari (15)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
Otkazla hidraulika il je otpao komad karoserije
rekli bi kineski avion pa pao ,americki avion bajo moj pa pada jos brze
"Ako je avion prilično nov, ponekad ima problema koji se pokažu tek kada se avioni redovno počnu koristiti. Ti problemi se obično riješe u prva tri mjeseca upotrebe", rekao je analitičar. Avion koji se srušio danas trebao je za nekoliko sedmica preći granicu od tri mjeseca upotrebe. Dakle praxa je dase testiraju avioni puni putnika. ko mikrosoft. zar nebi bilo bolje testirat te avione 3 mjeseca prazne sa pilotom koji ima mogucnost za "eject" uslucaju sranja ili sa autopilotom?
@FNM ja sam to vec napiso sto ti govoris, al nije se prikazalo. naravno da tako razmisljaju. ok, nepadaju avioni svaki dan, pa cak ni svaki mjesec. pogotovo ne americki. boeing pravi dobre avione, nema tu sta pricat i siguran sam da ih dobro i testiraju, ali avjek more bolje. ovde je mozda glavni faktor "maintenence" sto je kod ovi niskobudzetni kompanija zadnja stvar.