{{error}}

Unesite e-mail:

NASA objavila satelitske snimke novonastalog otoka u Pakistanu

30.9.2013. u 22:10
NASA objavila satelitske snimke novonastalog otoka u Pakistanu
Američka svemirska agencija NASA objavila je satelitske snimke otoka u Arapskom moru, nastalog nakon snažnog zemljotresa u Pakistanu u kojem je poginulo više od 500 ljudi.
Otok nazvan Zalzala Jazeera (otok nastao iz zemljotresa) izaziva mnogo pažnje, Pakistanaca, ljudi širom svijeta, a naravno i stručnjaka. Otkriveno je da iz zemlje na otoku izlazi gas, koji je zapaljiv i bez mirisa, a stručnjaci ističu da je moguće da je riječ o metanu.

Također, stručnjaci vjeruju da je riječ o privremenom otoku, te da će nestati isto kao što se i pojavio, odnosno da će ga ubrzo uništiti jaki vjetrovi i valovi, jer je načinjen od pijeska i gline.

NASA je fotografije načinila 26. septembra, a uporedo su objavljene i fotografije tog područja od 17. aprila kada se otok nije ni nazirao.

"Otok je, zapravo, samo jedna velika gomila blata koja se izdigla s morskog dna zbog seizmičkih aktivnosti", kazao je geolog Bill Barnhart, dodavši da to nije prvi otok koji je tako nastao te da će nestati za najviše godinu dana.