Komentari (25)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
proizvodnju aviona, oružja i cigara treba potpuno zabraniti, a oni koji vole da rizikuju, da se truju i da ubijaju (iz daljine ko melecne kukavičke pichkice) neka piju apaurine 3x dnevno
pa to i nije toliko strasna brojka kad imamo na umu koliko tih modela ima u svijetu i koliko milijuna km su presli ....
nema potrebe da se sad postavlja sigurnost ovog modela u pitanje. airbusova familija aviona je sigurna, bolja od boeinga, ali nesrece se desavaju, pa evo samo pogledajte ovu tabelu i vidite koliko je aviosaobracaj uistinu siguran nego recimo prije 15-20 godina. letim cesto na relaciji bec-sarajevo i bec-podgorica, i letio sam sigurno 50 puta sa ovom masinom A320. nema mjesta panici ovde. sansa da nastradate u avionskoj nesreci je manja od 0,01%.
Od 0,08%!
A koliko osoba nije poginulo u medjuvremenu? Ne gleda se broj poginulih jer broj putnika ne utice na sigurnost ni u kom pogledu. Broj letova i predjenih kilometara izmedju incidenata i kvarova, te broj incidenata i kvarova po kompaniji i timu koji odrzava avion te po liniji leta. To bi mogle biti interesantne informacije. Ostalo je sve samo buka.
Mali je to procenat. Dakle, siguran je.