Komentari (24)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
Evo da malo pomognem \"novinarima\" sa-x-a koji ne mogu dići glave od brisanja komentara.Oboren je \"galeb\",made in sfrj\"!
Ja sam isto cuo da je galeb oboren. Cuj naslova molim te, \"letjelica\", ko ne zna se jel zmaj, cepelin, balon, ptica :) To je valjda zato sto je juce objavljeno da su im unistili svu avijaciju. Mozda su tenkovi poletili...
@ VTslušba Orao je radjen sa Rumunima, imao je RR motor i on je kopija francuskog Jaguara, dok je Galeb bio kopija britanskog Hawk-a. a što se Tite (ovog sa sa-x) tiče, malo je čovjek u mozak udaren pa lupeta gluposti. Da, tito, Orao je jedne godine (80-te) u LaBuržeu pokupio sve pohvale, u redu se stajalo da se vidi tadašnje čudo od aviona, koji je poletao sa travnate pise na malom uzletištu, socijalističko čudo. Koliko god ti mrzio titu, m-84 tenk je derao abramsa u pustini (1991, piloti apača nisu vjerovali kad su vidjeli kako garga pustinjom, proguglaj), naše m-70 su bile bolje od ruskog ak-47 (zbog tromblona)... a jugo45... kolika god trulja bio još ga ima po našim ulicama za razliku od fensi vozila iz toga doba.
@yu-star čitaj malo bolje, moj odgovor je bio upućen yu-ciganu a ne tebi! haj mi se sad izvini jer si me nazvao retardinarim a i medjedom.!
u drugim rijecima, yugo 45 svoga vremena, totalan promasaj, i pokusaj koji je nigerija mogla pokusati i uspjela bi onoliko koliko je tito uspio, samo sto su nigerci pametni i nisu pokusali da se tako blamiraju.
@yu star Da Orao jeste rađen u suradnji sa Rumunijom,bio je to solidan avion,dvomotorac,mislim da su mu motori bili rols-rojs ili viper,nemogu se sjetiti. Gledajući ga sa prednje strane silueta ptice orla u potpunosti.Imao je brzinu od 1 mah,nesiguran je bio,dosta je pilota platilo glavom u tom avionu,od naoružanja takođe 4 podkrilne brave za bombe ili raketne lansere a na trupu 2 topa gš 23 mm.
i na kraju, tito i caucesku opet najbolji jarani, jedan crko prije nego sto su ga strijeljali, drugog strijeljali :D
LIČNO opsluživao tu avijaciju u bivšoj jna,godinu dana,te avione znam u dušu. G2 i G4 su nebo i zemlja,g2 je nešto moderniji tip modela jastreb,imao je dva mitraljeza u nosu 12,7 mm i četiri podgrilne brave za bombe ili lansere raketa. Nikada taj avion nije bio nešto,gledajući na NATO avijaciju uvijek je bio čista nula.G4 je nešto moderniji,imao je bolje sjedište za katapultiranje,na trupu je nosio dvocijevni top gš 23 mm,dobar top,ostalo naoružanje je kao i kod g2. Imao je misdlim nešto bolji nišan ali to je sve u 5 deka. Najviše sam volio raditi na mig 21-bis,u to doba fantastični lovci,njegov start na pisti je doživljaj,doslovno GRMI a iza njega prilikom paljenja često se prospe kerozina koji se upali na asfaltu,pravo brz avio oko 2 maha,radar u nosu solidan,naoružanje solidno ali opet za NATO avijaciju slabo.
causesku je pravio sa titom ORAO
nemoj zaboraviti strijeljatog cauceskua, jer i on je pravio zajedno sa titom njegovim najboljim jaranom, sve te galebe :D
i jos nesto GALEB je bio SKOLSKO_BORBENI avion dakle prvenstvena namjena mu je bila za obuku pilota a u ratu mu je namjena bila kao sto sam vec rekao
@jadovane retardiran si jer ne kontas sta pise a u mom tekstu pise da je galeb star konstruisan prije 30-40 godina znaci STAR! i pise da je lagani lovac bombarder,dakle nije lovac za vazdusne bitke,vec prvenstveno namjenjen za partizanski nacin ratovanja-sleti na livadu sakrijes ga u sumu (poslije obavljenog zadatka gdje bombarduje recimo polozaj neprijatelja ili neprijateljsku kolonu i u niskom brisucem letu nestane nazad u bazu (proplanak u sumi) I naravno da je star avion i los da se nosi sa F16 ili Mirage 2000 to je ludost pustit ga i prije 30 godina e ne sada!medjede!
Titina Jugoslavija je bila medju samo desetak drzava na planeti koja je bila sposobna napraviti samostalno borbeni avion Galeb je ili G-2 je danas muzejski exponat , ali 70-tih je bio respektibilan u svojoj klasi lakoga jurisnika neposredno pred raspad SFRJ , krenulo se i to bas sa Francuzima ( njihov motor Snecma M88 koji pogoni i Rafal ) u razvoj YU supersonika , aviona 4 generacije sa tada tehnologijom koja je bila cudo od cuda ( vjestacka inteligencija , digitalni kopkit ) ali ? budale sve razvalise
pa sto nije juga modernizirala svog galeba onda? da razlog slucajno ne lezi u nesposobnoj socijalistickoj ekonomiji?
@ @Yu-cigan Moj jadovane, f-16 je uveden u uptrebu 1978 i do sad je hilju promjena doživio... samo mu je kostur isti, radar, elektornika, naoružanje... sve promjenjeno. Je li ti stvarno misliš da se u njemu nalaze uređaji stari 34 godine? F-15 je poletio 1976 i dosada je doživio more promjena i preinaka... vidi što sam napisao za f-16. Galeb 2 je poletio 1961 i zadnja preinaka je njemu je rađena krajem 80-tih i od tada... kapak... Prema tome ne fakališi i ne pravi se pametan.
ako je tačno da je francuz oborio galeba... pa de ba ljudi (francuzi) nemojte se brukati... to je isto kao da jave da su oborili dvokrilac. Galeb je DAAAAAVNO prevazidjen avion. KAd je napravljen bio je dobar (70-tih), ali... sad... daje žabari, uozbiljite se!
galeb nije bio dobar ni po cemu.... ama bas u svemu je propao i bio najgori. prije 40 godina je svijet gradio slozene masine f16, f15 i tako dalje...... zaboravi tita, on je bio glup i jugoslavija je bila u ekonomskoj kategoriji sa nigerijom umjesto italijom ili austrijom