U hrvatskim kinima već od danas
0
Premijerno prikazan film Angeline Jolie u Zagrebu
Komentari (28)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
NAJDRAZI ANDJIN FILM MI JE \"U ZEMLJI KRVI I MESA\", A TO JE NAJBOLJE STO NAM SE DOGODILO POSLIJE DEJTONA !!! FILMSKI KRITICARI MILAN BLANDRIC I MUSTAFA EF. CEREKLIC
Jadan izmisljeni srpski nebeski narod. Otic ce u historiji ko SILEDZIJE, GENOCIDASI, RATNI ZLOCINCI i AGRESORI ZA SVA VREMNA! KO JAMU DRUGOM KOPA SAM PADA U NJU! Uporedite klasu, njeznost , humanost ljepotu Angelinesa Dusanskom Majkic? Nebeski srpski narod al u JAMI SMRTI SVOJEG KOLEKTIVNOG PRIMITIZMA, AGRESIJE I BARBARIJE BREEEEE ! Lazu li LAZU SRBI KO UVIJEK DRUGE SU OPTUZIVALI A ONI SU NAJVECI BARBARI SVIH VREMENA NA BALKANU BREEEEE !!!
Bas K.nj.t.e sa filmom!!!!
ma dajte ljudi šta vam je više?!?! koliko često gledate filmove, i s kojim filmom uopšte možete porediti taj odron od filma???? ja ne pamtim kad sam gledala dosadniji i gori film, apsolutno nikakav dojam nije ostavio na mene, nije mi uopšte jasno \"šta je pisac htjeo da kaže\"! niti sam osjetila ljubav, niti grižnju savjest zarobljenice koja je zajedno sa svojim dželatom, radnja je tako dosadna (sad mi je jasno zašto su ljudi izlazili iz kina na pola filma), nadrobila je svašta pomalo ali je to sve tako ružno nabacano i jako loše poredano,.. apsolutno svaku bih scenu mogla negativno prokomentarisati ali nemam vremena za to (jedina scena koju bih izdvojila je je kad rade šamara gorana), tako prazan i bezosjećajan film, gluma je katastrofalna.... tako sam prazna, razočarana, krivo mi je što se toliko uzdiže to \"ništa\" od filma i što se ujedno omalovažava rad režisera sa ovih prostora.. svaka čast andji, ali de Boga ti, NEMOJ SE VIŠE BAVITI REŽIRANJEM!!!!
Nevjerovatno koliko malogradjanstva ,mrznje i nacionalizma.Svi vi koji pisete jezikom mrznje niste ni katolici ni muslimani ni ortodoksi, vi ste jad i cemer i izrod ljudski.
Na stranu sve , ali film je stvarno dobar , kvalitetan . Glumci su dali maksimum . Svaka cast . Cisti prikaz idiota na sve strane a pogotovo onih koji su to trebali zaustaviti .
Napu.ši se qrca k\'o zeko kelerabe
Škutor primitivni. Takovi su svi.
Neka kupi kucu u Neumu!:D
Film \"U zemlji krvi i meda\" ne može biti svima po ukusu jer ukusi su različiti. Nažalost, oni koji sebe prepoznaju u negativnom smislu, neće im se svidjeti. Kako nam je poznato, film je umjetnost i svakome ko želi, treba omogućiti da ga pogleda bez cenzure jer što se nešto više brani sve je više interesantno.LJudska radoznalost je beskrajna.
JOŠ JEDNOM DA NE ZABORAVIM. Svi urednici portala ,koji su ujedno i patološki slučajevi,pardon Srbomrzci, hitno da se jave na psihijatrijsko vještačenje u KBC Koševo. PS. NAREDNE SEDMICE OD 20. DO 24.02 2012.god IMATE SPECIJALNI POPUST NA HOSPITALIZACIJU OD Dr.Farisa Gavrankapetanovića.
Je li se i u Zagrebu obratila publici na bosanskom ili je čitavo vrijeme pričala na engleskom?
donirajte za e novine
imenjace zaboravio si fahru iz gusinja on trazi i zatvorsku kaznu za kriticara tihica jer nije na vrijenme prepoznaoumjetnicku vrijednost andjinog uratka