Akcija #ramazanskiizazov odjeknula u BiH, korisnici Facebooka donirali novac
Hashtag #ramazanskiizazov pokazao je kako se ova društvena mreža može koristiti u dobre svrhe. Akcija se realizuje tako što, kada korisnika neka osoba nominuje, postavlja status u kojem navodi koliko novca će donirati po lajku i komentaru nekoj humanitarnoj organizaciji, a potom nakon 24 sata nominuje pet osoba koje su komentirale.
Iznos koji se izdvaja po lajku varira od 0,15 KM do 0,50 KM, a za komentare od 0,50 KM do 1 KM. Ova odluka je na nominovanim korisnicima, koju donose u skladu sa svojim mogućnostima.
"Učinimo ramazan doista mjesecom darivanja i ljubaznosti", poručili su kreatori hashtaga.
Akciji se odazvao veliki broj ljudi širom BiH, a korisnici su se odlučili donirati sredstva različitim humanitarnim organizacijama kako bi njihovim štićenicima Bajram bio barem malo veseliji, a trpeza punija.