Ovim neobičnim potezom izazvala je pažnju svih koji su se zatekli u blizini i koji nisu mogli odoljeti, a da ne naprave fotografije jareta koje su objavljivali i na društvenim mrežama. Pojedini su se i sami uslikali sa umiljatom životinjom, iznenađeni prizorom u centru grada.
Uslijedila su brojna pitanja i dileme kao što su: zašto djevojka šeta centrom grada sa jaretom na povocu, šta se nalazi u vreći koju nosi, da li je riječ o nekom novom trendu, je li jare njen kućni ljubimac i slično.
Međutim, jedna informacija dala je trag onim najznatiželjnijima. Na prslučiću koje je nosilo jare bilo je ispisano "ijareipare.ba", što je mnoge navelo da posjete navedenu web stranicu i saznaju o čemu se zaista radi, vođeni narodnom izrekom da "ne može i jare i pare".
Šta god da je cilj kampanje, jedno je sigurno - privukla je željenu pažnju i potaknula interesovanje za istraživanjem, o čemu svjedoče i fotografije sa ulica.