U vanrednom izvještaju Uprave navodi se da visina vodostaja izmjerena u 12 sati na vodomjernoj postaji Slavonski Brod - Brod iznosi 570 cm (jutros 567 cm). Redovne mjere od poplava su na 750 cm.
Na postajama Slavonski Šamac - Šamac visina vodostaja iznosi 439 cm (jutors 439 cm), redovne mjere od poplava su na 670 cm, te Županja - Orašje 672 cm (jutros 669 cm), redovne mjere od poplava na 860 cm.
Na Hidroelektrani Jablanica kota iznosi 267,92 m/nm (max. 270 m). Trenutno su otvorene dvije klapne preljevnog sustava, a ukupni protok iznosi oko 290 m3/s.
Na HE Mostar kota je 77,82 m/nm (max 78,00). Ukupan protok s preljevom iznosi 660 m3/s, a u narednim satima će biti povećan za 50 m3/s.
Vodostaj Bune iznosi 291 cm i u odnosu na jutros niži je za dva cm. Zbog izlijevanja Bune i dalje je zatvorena za promet lokalna prometnica Buna - Blagaj.
Vodostaj rijeke Jasenice trenutno je 177 cm, tako da nema nikakvih prijetnji od eventualnog izlijevanja.
Što se tiče općine Čapljina, rijeka Trebižat i dalje plavi polja, ali je vodostaj u blagom padu. Pod vodom su mnoge poljoprivredne kulture i voćnjaci.
I vodostaji Neretve, Krupe i Bregave su u blagom padu.
Zbog aktivnih podzemnih voda u naseljenim mjestima Svitava, G. polje, Nerezi, Dretelj i Šurmanci pojedini dijelovi kolnika su pod vodom, te se promet odvija otežano.
Ugroženo je nekoliko plastenika, voćnjaka i poljoprivredne površine pod raznim kulturama.
U naseljenom mjestu Nerezi, nastavljaju se radovi na odvodnom kanalu. Trenutno stanje na području općina Stolac, Čitluk, Jablanica, Rama-Prozor i Konjic je redovno.
Vodostaj Bosne, mjeren danas u 13 sati na mjernom mjestu u Zenici, iznosi 200 cm, s tendencijom opadanja.
Stanje na klizištu kod hidrocentrale "Bogatići“, danas u 12.40 sati, je nepromijenjeno u odnosu na jutros u 08.30 sati.
Kako saopćavaju iz FUCZ, na području zapadne i jugozapadne Bosne počeo je padati snijeg jačeg inteziteta, a za sada se na kolovozu zadržava na putnim pravcima Kupres - Šuica - Livno i Glamoč - Mlinište.
U ostalim područjima saobraćaj se, za sada, odvija po mokrom ili vlažnom kolovozu, bez vanrednih ograničenja. Na dionicama koje prolaze kroz usjeke skrećemo pažnju na učestale odrone kamenja na kolovoz.