{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Vještak utvrdio: Asfalt na Sarajevskoj zaobilaznici tanji od projektovanog

9.1.2014. u 09:02
59
109
Vještak utvrdio: Asfalt na Sarajevskoj zaobilaznici tanji od projektovanog
59
Vještak utvrdio: Asfalt na Sarajevskoj zaobilaznici tanji od projektovanog
Asfalt na LOT-u 2 Sarajevske zaobilaznice tanji je od predviđenog. Utvrdio je ovo vještak građevinske struke koji je o svemu poslao izvještaj Tužilaštvu BiH.
Asfalt na LOT-u 2 Sarajevske zaobilaznice u prosjeku je tanji za oko 7 posto od projektom predviđene debljine, javila je Federalna televizija.

Na pojedinim mjestima asfalt je tanji za više od dva centimetra. Sve ovo navedeno je u izvještaju sudskog vještaka koji je dostavljen Tužilaštvu BiH. U njemu, između ostalog, stoji je da je na bazi uzetih 28 uzoraka dobijena prosječna debljina sloja 83,80 milimetara, što je u odnosu na projektovanu debljinu od 90 milimetara umanjeno za 6,20 milimetara, odnosno 6,88 posto, te da je na bazi uzetih 28 uzoraka dobijena minimalna debljina sloja 69 milimetara, što je u odnosu na projektovanu debljinu od 90 milimetara umanjeno za 21 milimetara, odnosno 22,33 posto.

No, ono što je zanimljivo jeste pokušaj legalizacije smanjene debljine asfalta. Naime, u JP Ceste FBiH su prezentirali upravo taj dokument nazvan Smjernice za građenje puteva, prema kojem je dozvoljeno odstupanje u debljini asfalta za čak 25 posto, odnosno za jednu četvrtinu ukupne debljine.

S obzirom na to da je asfalt na nekim mjestima tanji za oko 2,1 centimetar ili 22,33 posto, vještak navodi da je odstupanje u skladu sa smjernicama.

Iz Tužilaštva BiH navode da će dalja istraga biti usmjerena i na kvalitet ugrađenog materijala. Vještak je već utvrdio da završni sloj asfalta nikad nije postavljen.

S obzirom na to da su radovi na izvođenju radova već u prekidu preko godinu dana i da je izvedeni donji sloj prezimio kao završni sloj, potrebno je prije nastavka radova obavezno provjeriti fizičke i mehaničke osobine izvedenog sloja, piše u izvještaju.

Pošto je već procijenjeno da je izvedeni donji sloj u lošem stanju, najvjerovatnije će doći do ponovne ugradnje donjeg sloja, što će nanijeti dodatnu štetu JP Ceste FBiH, odnosno budžetu FBiH, javlja FTV.

Najnovije
Najčitanije
Preporuke
Anketa
Ima li Hrvatska pravo graditi Pelješki most?
Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: