BiH
4

Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s "nelegalnim" prijevoznikom

FENA
Foto: FENA
Foto: FENA
Ovo je put za veći haos u gradu i gradskom prijevozu. Nanosi nam se šteta. Mi smo godinama ulagali da bismo razvili pojedine linije, a oni su došli na gotovo i bez ikakvih tendera su počeli da uzimaju linije, kazao je direktor KJKP "Gras" Avdo Vatrić na današnjoj konferenciji za medije, govoreći o poslovanju "Centrotrans-Eurolinesa".

Vatrić je novinare izvijestio da je jučer "privatna prijevoznička firma 'Centrotrans - Eurolines' na nelegalan način, samovoljno i bez odobrenja Ministarstva saobraćaja KS-a" počela obavljati autobuski prijevoz na liniji Vijećnica-Hrasnica, čime je, kako kaže, izvršen klasičan upad na linije javnog gradskog prijevoza.

"Upadom u mrežu linija javnog gradskog saobraćaja stvara se opasan presedan da svi koji imaju barem jedno vozilo, bez ikakvih sankcija, mogu početi da voze po gradu Sarajevu", kazao je Vatrić.

Osim toga, dodao je on, "Centrotrans - Eurolines“ se ne pridržava tarifnih pravila jer je cijenu od 02,50 KM bez ičijeg odobrenja sam lansirao, a "ovim se nanosi višestruka šteta i Grasu i Kantonu Sarajevo, jer jednostavno, počinje da vlada haos u javnom prijevozu“.

Vatrić je izrazio nadu da će inspekcija početi da djeluje, da će ih isključiti iz saobraćaja i da će biti sankcionirani.

"Ukoliko se to ne desi, jedna je opcija da povučemo sva vozila. Uvest ćemo linije od Hrasnice do Vijećnice i od Hadžića do Vijećnice, ne mareći možda za one koji su u rubnim dijelovima općina, jer ne možemo više ni mi da se vodimo samo interesom građana, već interesom profita", kazao je Vatrić.

Istakao je da je danas razgovarao s predstavnicima Ministarstva saobraćaja KS-a, konkretno, s pomoćnikom ministra Muamerom Kukanom, koji mu je kazao da nije dao nikakvo odobrenje "Centrotransu" za ovu liniju i da je odmah zvao inspekciju.

Podsjetio je da KJKP Gras ima jak sindikat i rekao da ne zna kako će se ovo razvijati, ali, da način na koji je "Centrotrans- Eurolines“ ušao od početka 2013. godine do sada, govori o tome da ova kompanija ima neke "konekcije" u Ministarstvu saobraćaja.

Ukoliko se ne ukine spomenuta linja, ponovio je Vatrić, "povući će vozila, jer ne mogu ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom“.