BiH
25

U Sarajevu obilježen Dan nezavisnosti Kraljevine Saudijske Arabije

FENA
(Foto: FENA)
Povodom Dana nezavisnosti Kraljevine Saudijske Arabije, večeras je u Sarajevu održan svečani prijem kojem su prisustvovale mnoge zvanice iz političkog, kulturnog, javnog života, te diplomatskog kora u BiH.

Ambasador Eid bin Mohammed Al-Thaqafi, domaćin večerašnjeg prijema, podsjetio je da je kralj Abdulaziz Al Saud 23. septembra 1932. godine proglasio ujedinjenje Kraljevine Hidžaz i Sultanata Nedž i njegovih pridruženih pokrajina pod jednim nazivom - Kraljevina Saudijska Arabija, sa željom da KSA bude aktivni član međunarodne zajednice koji doprinosi jačanju svjetskog mira.

Naglasio je da je Saudijska Arabija postala osnivač i osnivač i član Organizacije arapskih zemalja, Organizacije za islamsku saradnju i Ujedninjenih nacija, te dala značajan doprinos u posredovanju i iznalaženju rješenja za konflikte u arapskom regionu, ali i rješavanju regionalnih pitanja kao što je palestinsko.

Na humanitarnom polju KSA je među vodećim zemljama u svijetu u pružanju pomoći onima koji su pogođeni prirodnim katastrofama.

"Kraljevina Saudijska Arabija je bila među prvim zemljama koje su podržale pravo Bosne i Hercegovine na nezavisnost i očuvanje svoje cjelovitosti i nesebično se angažirala na diplomatskoj i materijalnoj podršci Bosni i Hercegovini", kazao je ambasador Al-Thaqafi i dodao da je nedavno potpisan i protokol o saradnji osam bh.univerziteta sa univerzitetima u KSA.

Al-Thaqafi se posebno osvrnuo na globalni problem terorizma i opasnosti koju on predstavlja za opću sigurnost, ljudske živote te korištenje imena vjere islama za ubijanje nevinih.

"Čuvar dva sveta mjesta je upozorio na nebrigu i nesaradnju državnog rukovodstva, islamske uleme i međunarodne zajednice u suočavanju sa terorizmom. I evo, ovih dana svjedoci smo združene regionalne i međunarodne akcije po ovom pitanju, nadamo se da će ovim ova pojava biti uništena", rekao je ambasador.

Pozvao je sve na saradnju sa Kraljevinom Saudijskom Arabijom u njenom pozivu za dijalog među pripadnicima različitih vjera i kultura sa stanovišta da „ne postoji sukob među vjerama nego sukob između ekstremista“.