BiH
27

Tuzlanska djeca na manifestaciji domaćih firmi: Bosanski lonac bolji od špageta

Piše: A. K.
(Foto: Darko Zabuš/Klix.ba)
Na platou ispred Bingo hipermarketa u tuzlanskom naselju Sjenjak danas je upriličena završna manifestacija u okviru projekta pod nazivom "Bosanska kuhinja u mom domu", a koji je u proteklih mjesec dana realizovan u devet osnovnih škola na području ovog grada.

U okviru projekta kojeg su zajedničkim snagama realizirale kompanije Vispak i Bingo, učenici su imali priliku slušati predavanje o značaju poznavanja i očuvanja bosanske tradicije, zatim izrađivati crteže te pisati literarne radove na temu "Bosanska kuhinja u mom domu".

Također, pripremali su se i za učešće u kvizu znanja o tradiciji Bosne i Hercegovine, a koji je održan u okviru završne manifestacije. Najboljim mališanima danas su uručene i vrijedne nagrade.

"Mališani su danas ovdje da pokažu svoja znanja i vještine te da pokažu da mala raja zaista može znati mnogo toga, kao i da mogu učiniti veliki korak kada je u pitanju izgradnja bolje BiH", kazala je za Klix.ba brend menadžerica za juhe i začine u kompaniji Vispak Zerina Moco.

U okviru današnje manifestacije za najmlađe je pripremljen i bogat zabavni program, a sačinjavale su ga kreativne radionice uz animatore, razne igre, oslikavanje lica ali i mnoštvo degustacija uz kuhara koji je pripremao tradicionalna bosanska jela za sve posjetitelje Bingo centra u naselju Sjenjak.

"Mi smo kao kompanija podržali ovaj projekat jer je zaista korisan i uči djecu od malih nogu koliko je važna naša kultura i tradicija, a također ih uči i da budu ponosni na svoju domovinu", kazala je za Klix.ba Amna Džambić iz Marketing službe kompanije Bingo.

Tatjana Ačimović, učenica Osnovne škole Tušanj jedna je od dobitnica nagrade.

"Kroz ovaj projekat sam naučila mnogo o važnosti domaćih jela, a koja predstavljaju polovinu naše domovine. 'Bosanski lonac' moje je jedno od omiljenih jela i za crtež na ovu temu mi je i pripala nagrada. Također, smatram da je bolje da jedemo ovo tradicionalno jelo, nego da na meniju imamo špagete", istakla je Tatjana.

Podsjećanja radi, kompanije Vispak i Bingo su u proteklom periodu uključili najjaču vojsku u očuvanje bosanske kuhinje, kao simbola BiH.

U toku kampanje predstavnici ove dvije kompanije posjetili su tuzlanske škole i na časovima odjeljenske zajednice predstavili značaj poznavanja i očuvanja bosanske tradicije.