|

Talgo vagoni krenuli na prvu vožnju, od Sarajeva do Doboja za tri sata

Talgo vagoni krenuli na prvu vožnju, od Sarajeva do Doboja za tri sata
593
Piše: I. P.
26.9.2016. u 17:00
94
komentara
593

dijeljenja
1/10 Foto: Nedim Grabovica/Klix.ba
2/10 Foto: Nedim Grabovica/Klix.ba
3/10 Foto: Nedim Grabovica/Klix.ba
4/10 Foto: Nedim Grabovica/Klix.ba
5/10 Foto: Nedim Grabovica/Klix.ba
6/10 Foto: Nedim Grabovica/Klix.ba
7/10 Foto: Nedim Grabovica/Klix.ba
8/10 Foto: Nedim Grabovica/Klix.ba
9/10 Foto: Nedim Grabovica/Klix.ba
10/10 Foto: Nedim Grabovica/Klix.ba
Voz Željeznica FBiH sa talgo vagonima konačno je počeo saobraćati, a prvi putnici danas su mogli putovati iz Sarajeva za Doboj preko Visokog, Zenice i Maglaja. Put će trajati tri sata.
Voz je sa sarajevske Željezničke stanice krenuo u 16:38, tj. sa deset minuta zakašnjenja. Prvoj vožnji prisustvovao je vrh preduzeća Željeznice FBiH.

Dozvola Regulatornog odbora željeznica Bosne i Hercegovine za prometovanje, odnosno upotrebu voza sa talgo vagonima uručena je Željeznicama Federacije BiH još 15. septembra, a kao što je ranije najvaljeno, u ponedjeljak je sa sarajevske Željezničke stanice krenuo prvi voz sa osam vagona.

"Ovo je stalna garnitura i uvijek će saobraćati sa osam vagona. Njegov kapacitet je 237 sjedišta, a u Sarajevu je prodat 100-postotni kapacitet polazne stanice", rečeno je iz Željeznica FBiH.

BH voz ima 200 sjedišta II razreda, 36 sjedišta I razreda i jedno sjedište za invalide.

Planirano je da se trenutno usaglašena linija produži i do Banje Luke, a radi se na uspostavi linije Sarajevo - Ploče. Prema riječima čelnika ŽFBiH, talgo vagoni bi se mogli uvesti i na liniju Sarajevo - Zagreb, a za liniju Sarajevo - Bihać potrebno je elektrificirati dio trase.

Devet talgo garnitura sa 81 vagonom koštalo je 67,6 miliona eura. Kupovina je obavljena kada je na čelu Vlade FBiH bio Nedžad Branković i u vrijeme mandata bivšeg predsjednika Uprave ŽFBiH Narcisa Džumhura.

Vagoni su dostavljeni 2010. godine, a tada su najavljene i prve vožnje na međunarodnim relacijama prema Beču, Budimpešti i Beogradu. Obećanja za konačan početak korištenja vagona uslijedila su 2011. i 2012. godine, a 2015. godine razmatrano je iznajmljivanje turskim željeznicama.
Prijavi grešku


Komentari (94)
Da biste mogli pisati komentare molimo da se prijavite ili registrujete...