Do 18 godina 50 posto mladih puši cigarete, a 22 posto smatra da pušenje ne predstavlja veliki rizik. Novo britansko istraživanje je pokazalo da mladi ljudi vjeruju kako izlaganje i reklamiranje cigareta u trgovinama potiče pušenje.
Stručnjaci su ispitali 12 grupa u kojima su bili mladići i djevojke u dobi od 11 do 16 godina, kako bi saznali njihove stavove o raznim mjerama protiv pušenja. Rezultati su pokazali da mnogo djece i mladih reklame za cigarete, koje se mogu vidjeti na prodajnim mjestima, smatra zanimljivim, zabavnim i atraktivnim i vjeruju da te reklame imaju ulogu u poticanju pušenja.
Mnogi sudionici su otkrili da su njihovi roditelji prestali pušiti pred njima i tvrde da je pušenje kod kuće i u autima neprihvatljivo. Mladi ispitanici smatraju da je relativno jednostavno doći do cigareta, budući da prodavači rijetko traže ličnu kartu, a maloljetni pušači uvijek mogu zamoliti i nekog starijeg da im kupi cigarete.