Kontakt centar
8

Servis telefonskih informacija BH Telecoma 1182 i dalje traži veliki broj korisnika

FENA
Bez obzira na bazu podataka koja je svakim danom dostupna sve većem broju korisnika interneta usluge servisa telefonskih informacija 1182 i dalje su potrebne.

"Veliki broj korisnika i dalje poziva Kontakt centar BH Telecoma, koji je dostupan 24 sata dnevno, da bi dobili informaciju o određenom telefonskom broju", kazali su Feni iz te kompanije.

Cilj BH Telecoma je, najavili su, u narednom periodu omogućiti pretragu baze podataka o telefonskim brojevima glasovnim putem, odnosno omogućiti korištenje savremenih alata koji govor konvertuju u tekst i na taj način omogućavaju glasovnu pretragu baze podataka.

Značajnim smatraju saradnju sa Centrom za slijepu i slabovidnu djecu i omladinu koja se ogleda kroz jednomjesečni pripravnički rad u kompaniji. Tri polaznika Centra trenutno obavljaju praktičan rad na servisu 1182.

U vezi s bazom informacija naveli su da podatake čine brojevi koje nisu korisnici zabranili, a čini je 60 posto ukupne baze pretplatničkih brojeva.

U bazi su svi korisnici ugovornih usluga, svi fiksni telefonski brojevi, sve ADSL i IPTV usluge te mobilni postpaid brojevi za koje su korisnici odobrili njihovo korištenje u informativne svrhe.

Korisnici imaju mogućnost da se po njihovom zahtjevu telefonski broj stavi u zabranu za informacije i za imenik tako da je onemogućeno davanje informacija o tim telefonskim brojevima iz baze servisa 1182.