Komentari (19)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
Malo ga i vi kakite, u opstem sr.anju vi se bavite nekim sminkerajem ne kazem da ne treba takvih stvari ali potrebnije je ukinuti monopol nad taxiranjem i taxi licencama i lincencama za prevoz. Kad uvedete konkurenciju taxistima svi ce se truditi da imaju bolju i za korisnike pristupacniju uslugu. Ovako serete!
@BosanacCekaVizu upravu si
Prošle godine sam pokušao pronaći vozilo za prijevoz dvije osobe så posebnim potrebama i ostao zapanjen ; grad så 12000 hiljada ratnih civilnih i vojnih invalida jednostavno nema takvih vozila. Sve što sam uspio pronaći bio je jedan kedy koji nije mogao zadovoljiti potrebe. STRAŠNO!
@plotice10 znaš li koliko je automobila podjeljeno rvi neki su dobili dva a neki tri puta, to je strašno. vlada je trebala zaposliti stotzinjak demobilisanih i kupiti adekvatne aute za prevoz invalida a ne bacati pare za aute rvi
i treba promijeniti da je taksi djelatnost niskoakumulativna djelatnost a taksimetre spojiti kao kladionice na server porezne uprave,pa neka plaćaju porez na ono što zarade,a trenutno su prijavljeni na platu malo veću od 300km a onda odu u zagarantovanu penziju od 450 km i muzu pio
također treba oduzeti kantonima da izdaju licence jer je to posao općina,općine izdaju odobrenja za rad i taksi stajališta
treba odobriti svima koji hoće da rade da dobiju licence,a ne kao trenutno da jedni robuju kod robovlasnika u d.o.o ili da plaćaju ne radnicima licence po basnosnovnim cijenama a nisu ni vlasnici licenci
Zaista vrhunski prijedlog....u nedostatku ideja kako ovu državu izvuci iz gabule.
Nije taxi primarni problem ove zemlje nego nepotizam pri uhljebljavanju i korupcija...To predlozite da se zaustavi
@dojime jeste primarni problem društva jer je najviše povezan sa korupcijom
Osobe sa invaliditetom po ovom rezimu ne trebaju ni da zive a kamo li da se jos TAXI - jem vozaju.Odmah je manje ovim razno raznim posranicima i patazitima koji pune svohe dzepove lupezlukom i neradom.
ja cu sutra uzeti kombi sa liftom za kolica i sve sto treba ako mi izdaju licencu regularnim putem kako to propisi nalazu a ne nesto sto je nekad dogovoreno izmedju predsjednika udruzenja sarajevo taksi i tadasnjeg ministra saobracaja...
kada bi se regulisao zakon o taxi prevozu mozda bi neko i dosao na tu ideju ali ovako kako je sad nema sanse. ne znam na osnovu cega je dogovoreno da se kupuju dvije licence po cijenama od 40 do 45 hiljada maraka da bi kanton izdao licencu za taxi prevoz. 2 licence 90000 auto 10 i ono sto se plati kantonu za izdavanje znaci da bi izasao na taxi 105 000. a sad koliko kosta da se vozilo prilagodi osobama sa invaliditetom. izvolite gospodo preracunajte se malo.