BiH
60

Sarajevski Vodovod pojašnjava: Svi misle da ne odgovaramo na pozive, a telefoni su usijani

Klix.ba
Proteklih dana telefoni u Dispečerskom centru Kantonalnog javnog komunalnog preduzeća (KJKP) "Vodovod i kanalizacija" Sarajevo ne prestaju zvoniti, s obzirom da su snježne padavine i ekstremno niske temperature zraka izazvale velike probleme građanima. Iz ovog preduzeća pojašnjavaju kako građani misle da njihovi dispečeri ne odgovaraju na pozive, iako su, kako tvrde, telefoni usijani.

Mnoge Sarajlije prijavljuju nestanak vode, pucanje cijevi, curenje vode, probleme s vodomjerima.

"Građani se žale na mnoge stvari, od zamrznutih vodomjera do puknuća cijevi. Proteklih dana smo apelirali da se zaštite vodomjeri i instalacije. Ekipe našeg preduzeća su na terenu uglavnom zatekle nezaštićene vodomjere", rekao je uposlenik u Službi za proizvodnju i distribuciju vode Amir Mulić.

U posljednja 24 sata Dispečerski centar je zaprimio više od 2.000 poziva.

"U prosjeku, između dva poziva prođe sekunda. Telefoni su usijani, a strpljenje mnogih sugrađana je na granici. Mnogi vjeruju, da dispečeri dignu slušalicu i ne odgovaraju na pozive, što nije tačno. Činjenica je, da mnogi građani, bez obzira što su na vrijeme medijima upućene informacije o prekidima u vodosnabdijevanju zbog popravki kvarova, nisu upoznati s tim. Tada informaciju nastoje dobiti od Dispečerskog centra, gdje se usljed velikog broja poziva, javlja preopterećenje na telefonskoj centrali koja tehnički ne može primiti više poziva istovremeno", navodi se u saopćenju Vodovoda.

"Trudimo se objasniti i uputiti građane i na ono što nije naša nadležnost. Maksimalno smo fokusirani da u ovim iznimno teškim momentima budemo na usluzi našim potrošačima", kazao je dispečer Ismet Jelić.

Rukovodilac Službe za proizvodnju i distribuciju vode Muamera Srna izjavila je da su posljednjih dana zbog teških vremenskih uslova svi uposlenici angažirani na terenu i da je stanje teško, ali da se maksimalnim zalaganjem svih uposlenih, situacija u vodosnabdijavanju drži pod kontrolom.

Dispečerski centar Vodovoda je na usluzi građanima 24 sata, a dežurni telefon na koji se mogu prijaviti kvarovi na vodovodnoj mreži je 033/210-707 i 220-435.