Komentari (20)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
https://www.youtube.com/watch?v=QrzxCOhU6zk
to i ovdje redukcije
vrijedi samo zbog prevoja Ivan Sedla
imamo vozove?
Nemamo, al' imamo zeljeznicare u: strajku :D
Brzi voz je samo kategorija, ovo što se u nas smatra pod brzi je u ostalim evropskim državama voz niže klase od brzog, nešto kao lokalni,najviše mi je krivo što su milijarde uložene u željeznicu a ništa se ne vidi.Nove Thales sisteme što su instalirali su samo donijeli vece troskove odrzavanja i nesigurniji promet.
sve je procvjetalo od ove demo kracije, pa i željeznica btw : šta bi od onog voza što ga od brankovića kupismo za skupe pare
sjebali ste totalno putnički saobraćaj. ukida se jedna od glavnih linija, a neće se ni osjetiti, koliko ste ljude odbili od putovanja vozom.
hahahahahahahaha čuj brzi voz....treba mu 5 sati do Čapljine...brže biciklom dođeš
nije istina sarajevo mostar 2 i po sata isto kao i busom, povratna karta 17 maraka a busom 29. znaci voz je rentabilniji , e sad druga je stvar sto su vagoni jos iz 52 godine. nego neko ima dobar tal da bus saobracaj i kamionski prevoz ovladaju i da se zeljeznica sjebe bas zbog cijena prevoza ljudi i robe
Brzi voz, hahahhaa