Sarajevo
935

Počela rekonstrukcija tramvajske pruge na raskrsnici kod Remize

B. R.
Rekonstrukcija tramvajske pruge na raskrsnici kod Remize (Foto: Vlada KS)
Rekonstrukcija tramvajske pruge na raskrsnici kod Remize (Foto: Vlada KS)
Počela je rekonstrukcija tramvajske pruge na raskrsnici kod Remize, a uskoro će početi i rekonstrukcija pruge na skretanju prema Remizi.

Rekonstrukcija bi trebala trajati do četiri dana, što je bio slučaj tokom rekonstrukcije na preostalim raskrsnicama od Čengić Vile do Ilidže. Zbog toga je na ovoj raskrsnici obustavljen saobraćaj za motorna vozila. Završetkom radova bit će kompletirana rekonstrukcija na svim raskrsnicama na spomenutoj dionici.

Preostaje rekonstrukcija tramvajske pruge na okretaljci na Čengić Vili. Za Klix.ba je potvrđeno da će se rekonstrukcija pruge na okretaljci na Ilidži vršiti prilikom izgradnje pruge prema Hrasnici, jer će na tu okretaljku biti spojen krak tramvajske pruge od Ilidže do Hrasnice.

Ministar saobraćaja Kantona Sarajevo Adnan Šteta (SDP) je saopćio da su nastavljena testiranja tramvajske pruge od Čengić Vile do Ilidže te da su pokrenute procedure za tehnički prijem rekonstruirane pruge.

Podsjećamo, rekonstrukcija pruge od Ilidže do Čengić Vile je počela krajem augusta prošle godine i nadležni su i ranije isticali da bi trebala biti završena u augustu ove godine. Nakon toga počet će rekonstrukcija od Čengić Vile do Marijin Dvora. Radovi koštaju više od 20 miliona eura, a novac je osiguran kreditom Evropske banke za obnovu i razvoj (EBRD). Rok za završetak potpune rekonstrukcije je dvije godine.

Izvođač radova je konzorcij kineskih kompanija China Shandong International Economic&Technical Cooperation Group Ltd. i China Railway No.10 Enginerring Group.

Očekuje se da će uskoro biti izabran i izvođač radova za gradnju tramvajske pruge od Ilidže do Hrasnice. Dostavljene su četiri ponude, po dvije iz Kine i Turske. Moguće je da će gradnja tramvajske pruge početi tokom ove godine.

Tender je raspisan 10. marta, a odnosi se na gradnju tramvajske pruge ukupne dužine skoro 13 kilometara i na čijoj trasi će biti 20 stanica. Gradnja će koštati 20 miliona eura, a novac je osiguran kreditom EBRD-a.