Komentari (13)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
Da je problem u drzavi to se zna ali ja se pitam zasto 5 sindikata, pa zar nije dovoljan jedan koji bi bio ucinkovitiji i operativnijii i jaci sagovornik vladi Dali je u interesu drzave vise sindikata da bi sa njima lakse manipulirala?
Pitajte koliku platu ima direktor. Kladim se da ne zaostaje za parlamentarcima.
Pogledajte samo voz koji su kupili, postavljam pitanje, moralno pitanje kako je to moglo da se desi? Da se kupi voz za 67 miliona koji će stajati a ne može se pustiti u pogon?
Tamo gdje je država vlasnik kapitala, ta firma propada....evo primjera!!!! Samo se držite državnog vlasništva poput oka svog pa ćete na ispašu za koju godinu....livada i trava!!! BH Telecom je vriojedio oko 1,2 milijarde KM prije deset godina, danas jedva 700 KM, za deset godina će vrijediti 300 KM,......,onda opet livada i trava!!!
Prema poslednjim raspoloživim podacima, Državni revizori Federacije utvrdili su da su Željeznice tokom 'poslovale' sa gubitkom od preko 20 miliona eura.
Džaba vam sve mene ne da Tihić... Ja sam mnajjači direktor svih vremena, imam i doktorat sa nepostojećeg fakulteta, a nisam završio ništa. Inače sam kamiondžija.
Samo na plate, gotovo 4000 zaposlenih, izdvojeno je 39 miliona eura. Kreditna omča oko ovog preduzeća steže sa obavezama od 320 miliona eura. A daleko su najveći dužnik poreske uprave Federacije sa 72,6 miliona eura. Željeznice su pompezno 2006. godine kupile devet putničkih garnitura talgo-vozova za 68 miliona eura. Jedini problem je u tome što je to ekvivalent formule 1 na kaldrmi.
SDA kadar, primjer kako lose voditi firmu
Rekorder po dugovanjima poreza u Federaciji BiH, koji definitivno zauzima zasluženo prvo mjesto na listi dužnika je Javno preduzeće Željeznice Federacije Bosne i Hercegovine, sa ukupnim dugom od gotovo 73 miliona eura a generalni direktor JP Željeznice FBiH je Nedžad Osmanagić, kadar SDA.
Zeljeznice su ogledalo rada vlada zadnjih 17 godina, jednom zauvijek ih treba izbrisati sa politicke scene
Prije osam godina preduzeće je vrijedilo 750 miliona eura. Danas je procenjena tržišta vrijednost pala na 400 miliona.
Obećavali su nam ZLATNE kašike, a mi nemamo sta jesti ni plastičnim kašikama, zatvaraju nam muzeje, zaduzili su nas do petog koljena,pokrali B.o.g.a. oca, ma nek nam i željeznice zatvore i da pocrkamo više!
Meni ne može ništa ni Nato. Imam kafanu Nello i direktor sa željeznice i pun sam ko brod. Imam džipa, Pasata, žena mi ima privatnu ordinaciju iako pojma nema sa liječenjem i pravi sam bošnjački tajkun. Ne možete mi ništa jer sam jači i od Nata.