|

Pacijente vraćaju, problem negiraju: Zašto Dom zdravlja prešućuje problem sa stomatološkim materijalom?

Pacijente vraćaju, problem negiraju: Zašto Dom zdravlja prešućuje problem sa stomatološkim materijalom?
44
Piše: I. Č.
16.3.2017. u 19:52
54
komentara
44

dijeljenja
Pacijente vraćaju, problem negiraju: Zašto Dom zdravlja prešućuje problem sa stomatološkim materijalom? Foto: EPA
Popravka zuba u sarajevskim stomatološkim ordinacijama, odnosno u organizacionim jedinicama JU Dom zdravlja KS, nerijetko se za pacijente pretvori u pravu noćnu moru "zbog nedostatka materijala". Iz ove ustanove negiraju da ima ikakvih problema.
Pritužbe na račun JU Dom zdravlja, zbog nedostatka stomatoloških materijala, učestalo pristižu od pacijenata te ustanove. Nezadovoljnici tvrde da termine čekaju i po mjesec dana, ili da termine uopće i ne dobiju.

Zlatko Viteškić iz JU Dom zdravlja KS kazao je za Klix.ba da imaju potpisan stabilan ugovor sa dobavljačem materijala, te da ga oni kontinuirano isporučuju.

"Nedostatak materijala odnosio se na neki prethodni period, unazad dva mjeseca. Imali smo neke male zastoje oko ortodoncije, ali i to je odblokirano. Uglavnom, pacijenti nisu ispaštali. Materijal se nabavlja putem javnih nabavki, znalo se desiti da u nekom prethodnom periodu tender zastane itd. To onda dugo traje, ode na Ured za razmatranje žalbe, oni ga ponište, pa se ponovo raspiše... Jer su to veliki tenderi, puno ljudi se prijavljuje i puno novca je u igri", kazao je Viteškić za Klix.ba.

No, s druge strane, pacijenti, pa i stomatolozi zaposleni u ovoj instituciji kažu da se već godinama susreću s istim problemom, što pacijentima obično biva obrazloženo "opravdanjem" da nemaju materijala za rad.

JU Dom zdravlja KS ima preko 30 stomatoloških lokaliteta i preko 90 stolica u procesu rada, svakodnevno, a iz ove ustanove ističu da aparati rade po 12 sati dnevno jer stomatolozi rade u dvije smjene.

"Zbog toga su mogući povremeni kvarovi. U momentu izbijanja kvara pacijenti se preusmjeravaju stomatologu kojem stolica radi. Tehnička služba odmah bude obavještena o kvaru. Ako ima dijelova, a trenutno ih ima, oni ubrzo budu zamijenjeni. Ako nema, oni se nabavljaju putem poziva javnih nabavki. To se rješava u roku od dva do tri dana", obrazlaže Viteškić.

Dodao je da je u nekom prethodnom periodu znao biti problem ako zastane tender, dok ne prođu rokovi žalbe i popratna procedura, ali da trenutno tih problema nema jer su dijelovi lagerovani.

"Kad je riječ o stomatologiji, ispravnost opreme u zadnjih dva do tri mjeseca sigurno je stabilno. Desi se da se određena stolica pokvari, jer 90 stolica ne može stalno biti ispravno. Ali to se rješava u roku jednog do tri dana. Nama dobavljač isporuči dio, jer mi ne lagerujemo dijelove. Dok tehnička služba to ugradi, to bude brzo", istakao je Viteškić, dodavši da nikad nisu imali problema sa nedostatkom sredstava za nabavku stomatološkog materijala, kao ni drugih dijelova neophodnih za rad.
Prijavi grešku


Komentari (54)
Da biste mogli pisati komentare molimo da se prijavite ili registrujete...