Komentari (90)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
Dobro je da vidim bar jednu pozitivnu vijest u ovom sivilu!
Ali nažalost to je kamen oko vrata i naši praunuci će da vraćaju te pare koje su ovi sad potrošili. Nisam protiv izgradnje, ali jesam protiv toga da se zadužuje ko i kako hoće i rasipanja para. Kako je moguće da je isplativije firmi iz Turske da gradi nego domaćim firmama. Samo kad pomislim koliko će onda koštati izgradnja do Mostara, ako je sada 36 miliona KM za kilometar.
Logicno da je isplativije dati turcima kad su oni ponudili uraditi dionicu za manje pare. Ne zato sto su turci, bilo kome da su dali, sto bi davali 10-tak miliona vise domacoj firmi kad strana firma hoce da uradi isto to za manje para ?
PRIKAŽI ODGOVORE (5)
auto-put je velika stvar za jednu zemlju. tu je njen krvotok kojim prima život i od kojeg se živi. gdje promet ne prolazi, život zamire. sretno susjedi, da ga izgradite!
Hvala susjed, nazalost kod nas se dokazuje koliko je zaoravo Cacic vrijedio Hrvatskoj kad su se gradile autoceste, pogotovo ona od Bosiljeva ka Splitu.
auto-put je bio kapitalni projekat u hr. to je jasno ko dan. pitanje života, kad razmisliš. upirale su sve vlade. i sdp i hdz i ove manje stranke (uz neizbježno prepucavanje-jasno) ja osobno nisam vjerovao da će ga izgraditi, ali ipak jesu. istina je da se njime ne vozim baš prečesto. (najprije zbog uštede novca i goriva) al nekad odem. tako će legendo i kod vas u bosni. jedno jutro ćeš se probuditi i čut ćeš na radiju kako prenose da je danas otvaranje auto-puta i da je prvi dan besplatan. veliko je to ulaganje al razmisli: auto put će ostati tu u bosni. niko ga neće odnijeti. živio mi!
@Haile Selassie....Idi u Afriku
.....dje me nadje.....:D:D:D:D
Skoro čitava Bosna na izgradnji 22kilometara puta! Da ga ne grade kašimama i viljuškama
Mnogo se ovdje para vrti, a malo se vidi šta je urađeno. Po meni, ovo nije ni 50% urađenog, a projekat vrijedi 350 miliona KM.. ccc
Ma kakve domače firme? Na podioninici Suhodol-Tarčin, glavni podizvođač je domači EuroAsfalt, ali na tom gradilištu svega ima, samo njih nema. Oni doveli svoje podizvođače, pa uzimaju proviziju. Naše firme da dobiju ovako velik posao, to bi se raspodjelilo na stotine podizvođača, a radnike bi plačali po marku. U EuroAsfaltu su dobre plate, ali kakve koristi kada ne zapošljavaju puno radnika, več iznajmljuju manje firme.
Gledaj prelijepe prirode nase domovine Bosne i Hercegovine. Nigdje ovakvog zelenila i ljepote. A jos se grade autoputevi. Ma divota. Da je vise ovakvih vijesti u drzavi, da se nesto gradi i obnavlja. A valjda ce biti i to.
Vaša dnevna doza smeha! www.smesno.rs
Megastructures
Ima da cestraina bude 20KM od Doboja do Sarajeva, do Mostara 40KM!
Zavisi po kakvim uslovima uzimaju kredite, gdje trose pare, da li recimo postoji manjak od 400 miliona maraka na vec ugovorenim projektima, koliko kradu politicari, mislim ako stimaju tendere, pa dijele lovu, placati ces papreno, ako se autoceste grade vjecno, jer svakim danom su skuplje i skuplje, mislim nije isto bilo izgraditi koridor 5C kad je Zlaja prvi put jahao u Alijansi i danas. Cijena nije ista kad je lova za SA zaobilaznicu legla na racune FBIH sto je bilo neke 2002 i danas, 11 godina poslije. Sve ce se oslikati na cijeni dionice.
Sad je nepunih 5KM je svega 35km voznje, pa racunaj. Kaz trasu odtvore od Zenice do Sa nece ispod 12KM biti nikako. U jednom pravcu. Bolje onda uves vijetu sistem, mada i to moze da bude lose, eno u Madzarskoj godisnja vinjeta 150€
naprijed SDP
Samo tako, JE.O pare one su svakako izmisljeni produkt staromodnog kapitalistickog sistema, stampaju se u stampariji! Vazno je dalje gledat nego ko je kome duzan itd, treba zivjeti za bolje!
HAJMO PRIPREMA NOVIH DIONICA I TO NE MIKRO DIONICA OD PO 5 KILOMETARA KAO ONE NA JUGU BOSNE, NEGO 50 KILOMETARA DIONICU URADITI ZA DVIJE I PO GODINE. DRUGI TENDER, DRUGA DIONICA, TAKODJER 50 KILOMETARA, TAKODJER ROK IZGRADNJE DVIJE I PO GODINE. TRECI TENDER, TRECA DIONICA, TAKODJER 50 KILOMETARA, TAKODJER ROK IZGRADNJE DVIJE I PO GODINE. ZNACI PARALELNO GRADITI TRI DIONICE PO 50 KILOMETARA, ROK IZGRADNJE DVIJE I PO GODINE. NAPASTI VEC SAD NAJDUZE TUNELE I MOSTOVE KA MOSTARU, POGOTOVO PRENJ I JOS NEKE TUNELE KOJI CE BITI DUZI OD VIJENCA, PRIPREMATI DOKUMENTACIJU ZA SVE OSTALE DIONICE, VRSITI OTKUP ZEMLJISTA TAMO GDJE TREBA, UKRATKO RADITI, NE PRICATI BUDALASTINE I NE SLIKATI SE PORED 600 METARA ZAVRSENE DIONICE KOD JUZNE GRANICE.
vidiš li koji je velik i zahtjevan posao i na suhom terenu, a kamoli da se radi u vodi, pa uz to još i morskoj...
Koliko sam ja razumio-domace firme nemaju "potporu" banaka, nemaju "ceritifikate" a u danasnje vrijeme bez toga ne ide!!!
Kad nas već kradu 20 godina, nek naprave nesto da valja, ha ya