Komentari (42)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
u 60. godinama su kinezi putovali magarcima, dok smo se jugoslaveni vozali modernim vlakovima, usudio bi se reči luksuznima, za ono vreme, danas se kinezi sa vlakovima voze 500 kilometara na sat, dok se mi i dalje vozimo u onim istim vlakovima, ko za vreme jugoslavije
indijanac Djikanisumonstrumi, jel tebi vidoviti Milan nešto u rodu, kako si došao do zaključka da sam Srbin??? Jesam se ja nekad iznjašnjavao ko Srbin??
Kako sad pa nije bitno, prvo me optužuješ, da sam nekoga napao, a sad nije bitno, a ko drugo, nikog ne zamaram jednoumjem i utopijom, samo sam iznjeo činjenice i drugovi Bosanci, ne samo vi, mi svi čemo nazad na magarce, ako se nešto pod hitno ne promjeni
PRIKAŽI ODGOVORE (1)
De ba ne baljezgajte ko foke. Željeznice jesu u stanju kakvom jesu ali svaki prelaz je imao propisnu signalizaciju, rampe, lampe i zaštite kako treba ali naša balavurdija, pobješnjela omladina i krkani sa golfovima dvicama i kojekakvim truhlama su razvalili svaku rampu u ovoj državi. Znam kamaru prelaza gdje jednu jedinu noć ne može ostat ispravna rampa ni signalizacija. Onoj čitateljki pametnici koja lupa o tome da treba neko da pogine pa da željeznice nešto urade poručujem da se prihvati pite i kite i nek ne priča ono što ne zna.
Treba zaposliti inženjera kockaste glave da riješi putne prelaze, ali takvog u zadnjih 20 godina nisu zaposlili.
Frajer polago vozački i preleti preko pruge kaze njemu onaj murijaš pa sto bolan nisi pogledo da li ide voz kaze on, ma znam ja kad on prodje ujutru i navečer, nema potrebe
Vlast kriva, jer jeb.ene direktore pusta da rade sta hoce. Ne kazem da je kriv ovaj direktor za ovu firmu jer nisam upucen, al u vecini drzavnih lošestojecih firmi je kriva vlast, postave svog levata koji pokra sve redom, i samo se smijeni na kraju nit zatvora nit ista. Pa željeznica treba da bude ko telekom, da ubija pare, ko ne bi volio otic npr. na more nekim dobrim vozom... mozda i ovo nekako ima veze sa centrotransom ;)
DA, samo to cekaju,.
Ne cekaju oni nista. Oni su jednostavno blago retardirani i zarazeni virusom bosnjacki lopovluk i bezorastina u nevidjenim razmjerima. Jeben virus, lako ptelazi ovih dana. Neobrazovani i priglupi veoma podlozni.
U blizini moje kuće se nalazi prelaz preko pruge na kojem nikakve zaštite nema a odmah do pruge je lokalni kabadahija napravio vilu od koje se apsolutno ništa ne vidi. Da bi vidio ide li voz moraš autom doć na prugu i onda gledaj imal šta i hoćel te šta klepit. Da hoće makar postavit ogledalo, al kao što to obično i bude, čeka se nečija smrt i tragedija da bi se mućnulo glavom.
Ovi su gori i od onih u RS. Glavni putnički i transportni saobračaj se svuda u svijetu obavlja željeznicom zbog troškova i brzine a kod nas 0 bodova. Suvišno je bilo šta reći.
Treba da znate da putni prelazi koji su osigurani sa signalizacijom, branicima, polubranicima da se u slucaju kvara istih , vozno osoblje obavjestava "OPŠTIM NALOGOM" da su branici , polubranici...u kvaru i da ispred putnog prelaza imaju stati , zastiti , i oprezno preci... a isto ispred tih putnih prelaza ima kontrolni signal koji signalizira da je uredjaj na putnom prelazu ukvaru ili ispravan.
zeljeznice na aparatima