Mercator kaže da ne vara kupce i da je došlo do tehničke greške
Kupac je u Marcatorovom objektu na Alipašinom Polju kupio kruške te mu je prilikom vaganja na proizvod zalijepljena jedna cijena, a na kasi je platio drugu. Tačnije, platio je 11 feninga više.
U Mercatoru tvrde da je do razlike u cijenama došlo iz tehničkih razloga.
"U trgovinama Mercatora BH cijene se na vagama i kasama osvježavaju, po utvrđenoj proceduri, dva puta dnevno. Ukoliko ne postoji sinhronizacija tih radnji, može doći do greške da cijena na vagi i na kasi nije ista. Greške tog tipa su vrlo rijetke, ali se ponekad dese. Pravo kupca je da na blagajni reklamira grešku, što je učinio i kupac u Mercator centru na Alipašinom Polju, gdje mu je odmah predloženo da se račun stornira i napravi novi. Mercator BH uvijek izlazi u susret svojim kupcima i realizuje reklamacije u njihovu korist", navode u Mercatoru.