{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Prihodi Mercatora u prošloj godini isti kao i 2011.

F
7.3.2013. u 12:08
0
0
Prihodi Mercatora u prošloj godini isti kao i 2011.
0
Prihodi Mercatora u prošloj godini isti kao i 2011.
Grupa Mercator je, uprkos otežanim tržišnim uvjetima poslovanja, u 2012. ostvarila dvije milijarde i 873 miliona eura prihoda od prodaje, što je na istom nivou kao u 2011.
Ostvaren je netogubitak od 104,6 miliona eura, a tri četvrtine negativnog poslovnog rezultata predstavljaju otpisi i obezvrijeđenja.

Grupa Mercator je 56,3 posto čistih prihoda od prodaje u 2012. realizirala u Sloveniji, 19,5 posto u Srbiji i 13,3 posto u Hrvatskoj, dok je ostatak prihoda od prodaje realiziran na tržištima Bosne i Hercegovine, Crne Gore, Bugarske i Albanije.

Krediti i ostale finansijske obaveze Grupe Mercator zaključno s 31. decembrom 2012. iznose milijardu i 94,7 miliona eura, što u odnosu na 2011. predstavlja smanjenje za oko 90 miliona eura.

Mercator je u 2012. usvojio nekoliko mjera troškovne racionalizacije, koje su u drugoj polovini godine sačuvale 10 miliona eura.

Grupa Mercator je u 2012. bila aktivno fokusirana na optimizaciju obrtnih sredstava u svim društvima u Grupi, što je doprinijelo poboljšanju likvidnosti.

Zbog neprofitnog poslovanja društava i fokusiranja na poboljšanje poslovanja na ključnim tržištima, krajem 2012. Mercator je počeo s realizacijom aktivnosti izlaska s tržišta Albanije, a poslovna jedinica je prestala s radom 31. decembra 2012.

U 2013. godini planirano je povlačenje i sa tržišta Bugarske, a započet je i proces reorganizacije, koji će značajno doprinijeti povećanju efikasnosti, racionalizaciji troškova i radnih procesa.

Na nivou Grupe upostavlja se globalna funkcija nabavke za poslovanje na svim tržištima kroz konsolidaciju dobavljača i planirane aktivnosti za unapređenje upravljanja kategorijama i optimizacijom asortimana.

Prvog februara realiziran je projekt obnove Pika kartice lojalnosti kupaca u cijelom sistemu Grupe Mercator, što predstavlja važan korak ka povećanju konkurentnosti kompanije.

Grupa Mercator će se u 2013. fokusirati na povećanje konkurentnosti maloprodajnih jedinica, a veliki akcent se stavlja na povećanje dodatne vrijednosti kroz pojačanu saradnju s dobavljačima, uglavnom na nivou uspostavljanja globalnog snabdijevanja.

Također, očekuje se da će uštede biti ostvarene reorganizacijom poslovnih procesa, saopćeno je iz kompanije Mercator BH.

Najnovije
Najčitanije
Preporuke
Anketa
Koristite li knjigu žalbe ako niste zadovoljni uslugom u prodajnom objektu?
Komentari (0)
Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: