"Ukoliko je potrebno izvršiti radove u blizini kontaktne mreže, molimo stanovništvo da se obrate predstavnicima ŽFBiH i uz njihov nadzor to urade", saopćeno je iz Željeznica FBiH.
Ističe se da su neprekidnim radom na otklanjanju kamenja, blata, balvana i drugog materijala koje su vodene bujice i klizišta nanijeli na prugu, radnici ŽFBiH ostvarili preduvjete da se dionica pruge Zenica - Maglaj - Zenica u narednih dan ili dva u potpunosti očisti i počnu vršiti pripreme za uvođenje laganih vožnji.
Na taj način, ako bi se radovi odvijali po planu, Sarajevo bi se u što skorije vrijeme željezničkim putem povezalo sa Maglajem.
Na pruzi Zenica - Maglaj postojalo je 17 kritičnih mjesta koja su direktno ugrožavala lijevi i desni kolosijek zbog klizišta zemljišta, nanosa materijala i izlijevanja potoka bujičara, kao i pokidane kontaktne mreže.
Ekipe željezničara su danonoćno na terenu i uz svu raspoloživu mehanizaciju rade na otklanjanju posljedica elementarne nepogode. Najteža situacija bila je u mjestima Topčić Polje, Nemila, Kahrimani, Globarica, Mračaj itd.