Komentari (73)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
Konacno nesto normalno i u nasoj zemlji.
Ko nam je odsjekao Krajinu? (Vidi: slika #7)
Ovo je nesto sto pokazuje ozbiljnost drzave u velikim projektima.
Dobra VIJEST.
Prvi pilot kome se javila kontrola zračnog prostora začuđeno pogleda kopilota nakon što iz slušalica zatrešti: Avionu slomiću ti krila...
A kad je bio oglas za radnike?
ti si ko klavilifikovan ?
dobro je! dabogda dobili svoju zemlju nazad! samo nekontam! ... sto slika 3 osobe!
Pozitivna vijest siri pozitivne komentare i zdravu zajebanciju. Godra covjeku citati sve ovo, a jos vise sto mrska tone sve vise iz dana u dan... Nestace svakako ;)
Kontrola letenja je jedan od najstresnijih poslova na svijetu i ti ljudi apsolutno zasluzuju svaku paru.
A sta ako je magla?
Kako odvući curu u KREVET, i to da joj bude DRAGO: http://spijun.net/?p=9631
Prvi sloj donosi nam nista ! Jos uvjek Hrvatska i Srbija guli Bosnu godisnje preko 350 miliona eura .. Koje krivac stanja u Bosni ? Pa nedaju oni nama napredka jer oni nemaju koga da deru ko nas, A mise ***o ..
Izvini, ali precisa neistinu!!! Najveci broj letova preko BiH je upravo u "nizem sloju", dakl do 11000 metara. Samo se "interkontinetalni" letovi obavjaju na "visem sloju". Do 11000 metara visine u Europi se obavlja oko 90% letova. Osim toga: odakle ti prica od 350 miliona €? To je glupost! Nije BiH velicine Rusija pa da ima tolika primanja. Smanji hormone!
*pricas
PRIKAŽI ODGOVORE (4)
Kakva je situacija na trebinjskom aerodromu, imal' gužve??
Sky Srpska najavljuje dolazak aviona iz Pjong Janga preko Ulan Batora.
Znali neko ko je onaj "celo"u kariranoj kosulji?
Kolilka je odgovornost nadam se da im je tolika i plata :) zaista,konačno nesto normalno i kod nas
Plata je 5000 KM, ako te interesuje. =)
znam ja da je plata 5000,00KM al opet ponavljam u skladu sa odgovornosti i naobrazbe,posteno,dabogda se sve tako vrednovalo...neko ima 5000KM ne zna prostuprosirenu recenicu sastaviti...
PRIKAŽI ODGOVORE (3)
A bogami ni plata nije mala, neka je sa srećom treba naplatiti vazdušnu putarinu ko svaka druga država neznam šta u RS misle što se koristi srpsko nebo u BiH hahaha malo šale nije na odmet Sretno djevojke i momci
Zar nije podijeljeno na entitete? :))
Sa srecom momci,i da nikad ne izadjete u emisiji Air Crash Investigation !
Ima tu pokoji i sretan završetak mada su uglavnom pokojni.
Da je srecom vise ljudi koji daju ovakve uslove druzeljubive kolege + timski rad + rekreacioni odmor + sat odmora. Ja radim 15 godina promjenio sam 10 poslova niti na jednom poslu nisam bio ispod 9 radnih sati ako nista u prvih pola godine (ko novi kolacic), svih 10 poslodavaca su se bunili kad im spomenes pola sata obaveznog odmora + nigdje nisam sreo atmosferu koja bi me zadrzala + timski rad je ustvari upregni ragu dok necrkne (u mom slucaju promjenim posao). A o platama da ne pricam.. Svi mi zivimo pod stresom svaki dan ali ja uistinu imam zelju da jednog dana radim u timu ljudi koji podupiru ove gore navedene pozitivne stvari.
Jesi li barem glasao na izborima i koliko stimulises svoje okruzenje da idu glasati? Sa ovim nacionalistima na vlasti, za radnike se nece ni narednih 15 godina nista promjeniti!!!!!!!!!!!!!!
Sto se mene tice niti jedan posao koji sam se zaposlio nisam dobio na stranacki racun niti na babinu/tatinu intervenciju. Ljudi su raspisali konkurse, izasao sam na konkurse, bila su testiranja, prosao testiranja, bili su razgovori prosao i razgovore. Ono sto je zajednicko svim tim mojim iskustvima su upravo gore navedene stvari. Nije do posla vec je do ljudi. Jednostavno neko ima vece granice strpljenja neko manje. Istina je da vecina nas bude motivirana platom na samom pocetku ali sto se mene tice ovo su stvari koje presude na kraju. (TIMSKI RAD + PRIVATNO VRIJEME + SLOBODNO VRIJEME + RAZUMAN POSLODAVAC) Svi hoce radnika za djaba, da radi po cijeli dan nema stresa izvrsava naredbe bude pokoran. I to je ok! Evo me taj sam ali brate mili ispostuj ove osnovne stvari, stvari koje su navedene gore koje je spomenuo Nermin u razgovoru. Izvinjavam se na dugom postu.