{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Jerlagić predlaže tunel kao rješenje povezivanja "kopno-Pelješac"

F
29.8.2013. u 12:06
2
13
Jerlagić predlaže tunel kao rješenje povezivanja "kopno-Pelješac"
2
Jerlagić predlaže tunel kao rješenje povezivanja "kopno-Pelješac"
Amer Jerlagić (Foto: Klix.ba)
Predsjednik Stranke za Bosnu i Hercegovinu Amer Jerlagić predlaže pokretanje inicijative prema Republici Hrvatskoj i Evropskoj uniji o izgradnji podvodnog tunela kopno-Pelješac, čijom izgradnjom ne bi bio ugrožen pomorski izlaz Bosne i Hercegovine u međunarodne vode.
Jerlagić je pismo s ovim prijedlogom uputio predsjedavajućem Vijeću ministara BiH Vjekoslavu Bevandi, ministru vanjskih poslova BiH Zlatku Lagumdžiji, te ministru prometa i komunikacija BiH Damiru Hadžiću, a kopije visokom predstavniku Valentinu Inzku i šefu Delegacije Evropske unije u BiH Peteru Sorensenu.

Jerlagić u pismu obrazlaže da se danas, kada je Republika Hrvatska punopravna članica Evropske unije ponovo nastavlja praksa zastrašivanja izgradnjom pelješkog mosta i zatvaranja Neumskog zaljeva i slobodnog izlaza Bosne i Hercegovine na otvoreno more.

"Umjesto da iz susjedne Hrvatske dolaze poruke optimizma i zajedničkog rješenja saobraćajnog povezivanja juga Hrvatske znatno jeftinijim rješenjem izgradnje autoceste kroz zaleđe Neuma ili izgradnjom podvodnog tunela kopno - Pelješac iz Županije Dubrovačko-neretvanske ponovo trpimo prijetnje pričom i zaključcima s nekih okruglih stolova o izgradnji pelješkog mosta, kao i neargumentiranim tvrdnjama da su otoci Veliki i Mali škoj sastavni dio Republike Hrvatske", stoji u pismu.

Naglašava da se više puta argumentirano pobijala teza o izgradnji mosta zbog zatvaranja Neumskog zaljeva i pomorskog izlaza Bosne i Hercegovine na otvoreno more.

"Ukoliko Republika Hrvatska ne želi ''prekid'' autoceste prolaskom kroz neumsko zaleđe, sugerišem Vam da pokrenete inicijativu prema Republici Hrvatskoj i Evropskoj uniji o izgradnji podvodnog tunela kopno- Pelješac, čijom izgradnjom ne bi bio ugrožen pomorski izlaz Bosne i Hercegovine u međunarodne vode", rečeno je u pismu.

Prema svim procjenama relevantnih institucija cijena izgradnje podvodnog tunela iznosila bi 80 miliona eura, dok je cijena izgradnje spornog mosta više od 300 miliona eura.

S obzirom na to da će Evropska unija davati saglasnost na ovako skupo zaduživanje Republike Hrvatske, to je očekivati da će jeftinije, optimalnije i za susjede prihvatljivije rješenje naići na odobravanje predstavnika Evropske unije.

Izgradnja podvodnih tunela je rješenje koje je našlo veliku primjenu u Njemačkoj, Danskoj, Norveškoj, Švedskoj itd.

Ovo je projekt budućnosti za koji sam siguran da će biti podržan i od Evropske unije i to je projekt koji će spajati, a ne razdvajati i dizati tenzije između dvije susjedne zemlje, saopćeno je iz Stranke za BiH.

Najnovije
Najčitanije
Preporuke
Anketa
Da li je opravdan zahtjev za povećanje akciza na gorivo kako bi se ubrzala izgradnja autoputa?
Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: