Korisni savjeti
63

Izazov za nastavnike: Kako ocjenjivati učenike koji u izolaciji pohađaju nastavu?

A. B.
COI Step by Step i Zajednica inovativnih nastavnika pripremaju mnogo ideja i resursa za školu i porodicu kako bi se olakšali dani izolacije, a online nastava učinila zanimljivom za svu djecu. Pitanja o učenju na daljinu i vrednovanje istog predstavlja izazov mnogim nastavnicima te su stručnjakinje iz Hrvatske objasnile taj segment.

Sanja Brajković, direktorica POU Korak po Korak iz hrvastke i učiteljica Gabriela Žokalj pripremile su mnogobrojne odgovore na to teško pitanje za svo nastavno osoblje koje u danima izolacije treba postići efektivne rezultate s učenicima. Naime, savjeti i odgovori se nalaze u publikaciji "Vrednovanje za učenje u uslovima učenja na daljinu" koju možete naći na ovom linku.

"Kao i u stvarnom okruženju, primarna svrha vrednovanja u učenju na daljinu jeste pružiti učenicima povratne informacije koje mogu iskoristiti za poboljšanje svog iskustva e-učenja. Mnogi učitelji svjedoče kako su učenici koji su uključeni u učenje na daljinu vrlo brzo osjetili i benefite vrednovanja za učenje, jer dobijaju redovnu i brzu povratnu informaciju o svom učenju. Učenje na daljinu, kad govorimo o vrednovanju učenika i obavezama učitelja, ima svoje prednosti, ali i ograničenja. Saznajte više u publikaciji", navele su stručnjakinje iz Hrvatske.

Mjesto susreta je www.inskola.com platforma na kojoj, tokom sedmice, svi nastavnici mogu pronaći raznovrsne ideje i aktivnosti za rad s djecom, metode i strategije, sedmične izazove, ali i grupe za psihološku podršku za nastavnike/ce, webinare na tražene teme i linkove na korisne sadržaje. Svoje ideje i komentare mogu postaviti i na društvenoj mreži Step-a.