{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Hrvatska među turističkim zvijezdama u usponu

F
7.11.2006. u 20:15
0
0
Hrvatska među turističkim zvijezdama u usponu
0
Hrvatska među turističkim zvijezdama u usponu
Hrvatska, Kina i Ujedinjeni Arapski Emirati tri su zemlje u vrhu "zvijezda u usponu", tj. potencijalno glavne turističke destinacije u idućih pet godina, priopćeno je danas iz Hrvatske turističke zajednice koja prenosi podatke drugog godišnjeg Indeksa zemlje brenda 2006 (CBI), objavljenog jučer na turističkom sajmu World Travel Market (WTM) u Londonu.
Hrvatsku turističku zajednicu posebno raduje što je svjetska turistička struka prepoznala Hrvatsku kao zemlju u uzlazu, a glavna pozitivnost hrvatskog turizma je da smo uspjeli stabilizirati i unaprijediti poziciju Hrvatske na međunarodnom turističkom tržištu u cjelini i pokazati da smo respektabilna turistička zemlja, ocijenio je direktor glavnoga ureda HTZ-a Niko Bulić.

Prema izvješću CBI-a, Australija zauzima najviše mjesto kao zemlja brend, a drugo i treće mjesto zauzimaju SAD i Italija.

CBI prepoznaje zemlje kao brendove i novonastale globalne trendove putovanja u najbrže rastućem gospodarskom sektoru - putovanjima i turizmu (prema Svjetskoj trgovačkoj organizaciji izričito za deviznu zaradu i otvaranje radnih mjesta). Taj sektor, kako se navodi u priopćenju HTZ-a, predstavlja više od jednog zaposlenja na 11 diljem svijeta.

Inače, globalna studija provedena je među više od 1500 međunarodnih putnika, stručnjaka putničkih industrija i stručnjaka za gostoprimstvo, a izradio ju je FutureBrand, vodeći globalni brend konzultant, zajedno s tvrtkom za odnose s javnošću Weber Shandwick"s Global Travel Practice. Studija istražuje kako zemlje brendovi postaju brend i koji su ključni kriteriji po kojima se rangiraju.

Ovogodišnji CBI uključuje prilagođene podatke o zemljama kao i razvrstavanje, nove trendove, motivacije za putovanja, izazove i prilike unutar svijeta putovanja, turizma i zemalja brendova.

Zemlje se više ne mogu smatrati kao sirovina. Brend zemlje je više od turizma. To je izvoz, trgovina i industrija, istaknula je, kako prenosi HTZ, izvršna direktorica FutureBranda Rina Plapler.

Najnovije
Najčitanije
Preporuke
Anketa
Da li je opravdan zahtjev za povećanje akciza na gorivo kako bi se ubrzala izgradnja autoputa?
Komentari (0)
Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: