Projekat "težak" 25 miliona američkih dolara trebao je biti završen u martu tekuće godine, ali zbog poteškoća i vremenskih neprilika radovi na izgradnji Glavne gradske magistrale koja za funkciju ima osiguranje brzog i protočnog saobraćaja te povezivanje primarnih i sekundarnih uličnih mreža sa ulazno-izlaznim pravcima i autocestom na Koridoru 5C, još uvijek traju.
Ukupna dužina GGM-a iznosi 7,85 kilometara, a gradi se sa četiri kolovozne trake i razdjelnim ostrvom, kružnim tokovima, raskrsnicama, pješačkim stazama i pratećom infrastrukturom.
Prva faza projekta podrazumijevala je izgradnju gradske dionice GGM-a sa pratećim objektima i infrastrukturom, a ujedno i izgradnju, rekonstrukciju i modernizaciju servisnih i veznih saobraćajnica u sklopu GGM-a. U sklopu izgradnje GGM-a predviđena je i rekonstrukcija i izgradnja, odnosno, djelimično izmještanje komunalne infrastrukture iz trupa saobraćajnice kao i ozelenjavanje putnog pojasa na osnovi Projekta hortikulure.
Radove na izgradnji GGM-a dodatno su usporile poplave koje su zadesile područje Zeničko-dobojskog kantona sredinom mjeseca maja tekuće godine, tako da je mehanizacija u vrijeme poplava sa svih gradilišta preusmjerena na područja pogođena poplavama.
Prema riječima direktora Agencije za realizaciju projekta GGM-a, Mirsada Helega, radovi na izgradnji GGM-a trebali bi biti završeni do maja 2015. godine.
Ciljevi projekta su: pouzdano i sigurno odvijanje saobraćaja u užem gradskom i prigradskom dijelu, saobraćajna veza sa autocestom i Koridorom 5C te magistralnim putem M-17, poboljšanje protočnosti saobraćaja, smanjenje zastoja u saobraćaju, smanjenje emisija štetnih gasova, povezivanje primarne, sekundarne ulične mreže i ulazno-izlaznih pravaca, upošljavanje građevinske operative te proširenje primarne mreže komunalnih instalacija.
Kako GGM izgleda danas pogledajte u galeriji fotografija.