Komentari (135)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
Uđem ko dingospo u Centrotrans, platim markicu, klima siba, cisto,.. Iskreno j&%$# mi se za GRAS, neka propadnu. I pad je let pajel
Ne moze se stoka nauciti na grad, pa tako ni na gradski prevoz. Bice dobro ako cistoca potraje jedan krug od Ilidze do Bascarsije, jer naroda ima svakakvog, koji baca otpatke gdje stignu, da ne spominjem djecurliju koja nema trunke kucnog odgoja nego unistava sve zivo i jos ima obraza da se svadja s tobom kad opomenes na ponasanje. A za karte bi vam bilo pametnije da su jeftinije, recimo 1KM, jer bi ih onda svi kupovali, a one gorile od revizora bi imale manje problema...
@gradjaninsasela U pravu si :) kako god - trebaju biti jeftinije :)
hoćete li propast više, razvukli ko teraviju...
nije mi jasno? zar se nisu do sada mogli redovno prati tramvaji? vjerovatno su za to čekali prinudnog upravitelja...
haha imamo plan hajmo poskupiti karte hahaha joj strucnjaka eto cijene karata vam problem.nemoj mi sebijine politike hajmo nase dugove vracati prebijanjem preko tuđih leđa. najbolje bi bilo da kupim kartu a da se ne vozim, kad se razbolim da se ne lijecim ali da placam zdravstveno i tako eto..
Stranke koje su postavljale te ljude - menadžment, treba da snose greške svojih nesposobnih kadrova koji su napravili gubitke u GRAS-u. Ne može se vladati bez ikakve odgovornosti, to nema nigdje na svijetu. Građani Sarajeva nisu ni na koji način doprinijeli GRAS-ovim gubitcima, naprotiv...pa sada nema ni smisla da snose troškove nesposobnih stranačkih uhljeba. Treba tražiti tu vrstu odgovornosti i nadoknadu štete.
Lako je utvrditi koji je menadžment pravio gubitke.
400 radnika manje, a obim usluga isti,. to znaci da je minimalno 800 ljudi viska,... za taj inos od 800 ljudi viska, godisnji bruto troskovi su 15 mil. KM, i tako godinama (nekada je taj broj bviksa bio i 1000 ljudi), i tako se dodje do cifre akumuliranog gubitka, plus njihove tuzbe od c. 60 mil KM,... ko je dozvolio da se to desi .... sve prethodne vlasti od 1996 do sada ....
upola manje vozila ima zato je i manje radnika
@klix boxer prilicno dobro poznajem strukturu GRAS-a, ukljucujuci i broj radnika i vozila u duzem periodu (jos od direktora BIme), tako da potpuno stojim iza prethodnog komentara............
zar je morao biti postavljen prinudni upravitelj pa da se ociste vozila,......
Poskupljenje cijena? Valjda se cijena povećava, a karta poskupljuje.
Kako ih nije sramota pričati o poskupljenju?!!!
Sve preko ledja gradjana...bravo menadzment.
Pokrali GRAS pa sad nek narod vraca dugove hahahaha Sarajevska posla. Nema veze nek vracaju, ionako Sarajlije hrane Tuzlaci hahahahah. sirotinja
Druga faza plana za sanaciju: čišćenje šina i žica, kako za tramvaje, tako i za trolejbuse. Zatim pumpanje čistog zraka u autobuske i trolejbuske gume. Zrak će biti uvezen iz Mađarske. Nakon toga ćemo sa razlogom povećati cijenu prevoza.
Video nadzor obavezno u sva vozila.
Pitanje za GRAS...jeste li ugasili grijanje u trandzama ili i dalje pržite narod?
Metni kamere, ko pravi stetu samo udaraj po novcaniku. Kazna 500 marona, pa da vidis kako se sve sjaji :))