|

eKupon: Nakon prevare iz 2017. s agencijom Joytrip Holidays iz Njemačke više ne sarađujemo

eKupon: Nakon prevare iz 2017. s agencijom Joytrip Holidays iz Njemačke više ne sarađujemo
1
Klix.ba
19.7.2018. u 09:54
8
komentara
1

dijeljenja
eKupon: Nakon prevare iz 2017. s agencijom Joytrip Holidays iz Njemačke više ne sarađujemo
Nakon što se pojavila informacija da je njemačka turistička agencija Joytrip Holidays prevarila građane BiH za putovanje u Antaliju, ovog puta putem portala Citydeal.ba, iz društva eKupon, a vezano za ponovna povezivanja eKupona, sa označenom kompanijom iz Njemačke, poručuju da su građanima vratili novac za koji su oštećeni prije pola godine.
Iz eKupona podsjećaju da nakon izvršene prevare putnika agencije JoyTrip Holidaysprije pola godine, nisu nastavili poslovati sa ovom putničkom agencijom iz Njemačke.

"Ovom prilikom želimo istaknuti, da neovisno o povezivanju društava eKupon i Citydeal u javnosti, društvo eKupon nema apsolutno nikakve veze sa novonastalim događajem i od istog se u cijelosti ograđuje. Napominjemo da pored ovog slučaja eKupon nikada nije imao sličan problem i da uredno poslujemo već 7 godina. Radi razjašnjenja događaja koji su uslijedili, podsjećamo da smo u najskorijem roku nakon nastanka događaja u decembru 2017. godine, angažovali tim advokata kako bi pronašli rješenje za oštećene korisnike. Isto tako, odmah smo kontaktirali sve nadležne institucije, Ambasadu Njemačke u BiH, kao i Ambasadu BiH u Njemačkoj, no nažalost nitko od njih nam nije ponudio odgovor na to kako zaštititi potrošače u BiH te onemogućiti poslovanje agencije JoyTrip Holidays", poručuju iz eKupona.

Bez obzira što su i sami bili prevareni, eKupon je dobrovoljno odlučio da svakom korisniku, za svaki neiskorišteni kupon i za svaku doplatu izvrši cjelokupni povrat novca na svoju štetu.

"eKupon doo je tako u proteklom periodu svim oštećenim korisnicima izvršio povrat novca u ukupnom iznosu od 51.000 KM. Uz isplatu novca, eKupon.doo je odlučio i da preuzme dalje korake oko tužbe i krivične prijave kako bi još jednom zaštitili naše korisnike te ih poštedili dugog i mukotrpnog sudskog procesa protiv agencije JoyTrip Holidays. eKupon doo je ovim potezom ponovo zadobio povjerenje svojih korisnika, te mnoge pohvale zbog preuzimanja odgovornosti isplate novca oštećenim korisnicima", naglašavaju iz te kompanije.
Prijavi grešku


Komentari (8)
Da biste mogli pisati komentare molimo da se prijavite ili registrujete...