Potpisan sporazum
0

FOTO / Domaće firme koje je prevario slovenski SCT bit će obeštećene

FENA
Foto: N. G./Klix.ba
Foto: N. G./Klix.ba
U zgradi Vlade Federacije BiH u Sarajevu danas je potpisan "Sporazum o nagodbi u postupku medijacije" kojim je riješen sudski spor i obeštećeni domaći podizvođači koje je slovenski SCT angažirao za potrebe projekta "Sarajevska obilaznica LOT 1".
Foto: Nedim Grabovica/Klix.ba
Foto: Nedim Grabovica/Klix.ba
Sporazum su u prisustvu federalnog premijera Nermina Nikšića potpisali ministar prometa i komunikacija FBiH Enver Bijedić, direktor JP Ceste FBiH Filip Vujeva, advokati oštećenih strana, opunomoćenik kompanije SCT d.d. Ljubljana Mustafa Ćesović i medijatori.

Ovim sporazumom 49 domaćih podizvođača dobilo je 3,7 miliona KM, s tim da su se u postupku medijacije odrekli zateznih kamata.

Prvobitnom tužbom pet domaćih podizvođača, koji nisu učestvovali u ovoj medijaciji, dobilo je 3,1 milon KM, tako da je ukupan isplaćeni iznos oko sedam miliona KM, za šta su sredstva osigurana iz bankovne garancije SCT-a koja je iznosila oko sedam miliona eura.

Foto: Nedim Grabovica/Klix.ba
Foto: Nedim Grabovica/Klix.ba
Federalni ministar prometa i komunikacija Enver Bijedić pojasnio je da je JP Ceste FBiH zadržao novac od bankovne garancije SCT-a, te da je bilo potrebno da se pronađe zakonsko rješenje koje bi omogućilo da se iz tih sredstava isplati obeštećenje domaćim podizvođačima.

"Ovim je riješena višegodišnja nepravda koja je činjena našim kompanijama koje su uredno izvršavale svoje obaveze na Sarajevskoj obilaznici, a koji su bili prevareni i nije im bilo plaćeno za njihov rad. Pojedine strane kompanije su dolazeći ovdje imale namjeru da neizvrše posao koji su prihvatili već da samo uzmu novac iz avansa i pobjegnu. Nadam se da smo ovim našli način kako da ubuduće rješavamo slične sporove, jer ima još potražilaca iz ovog projekta", rekao je Bijedić.

Foto: Nedim Grabovica/Klix.ba
Foto: Nedim Grabovica/Klix.ba
Naglasio je da domaće firme ubuduće trebaju voditi računa s kim potpisuju ugovore, jer je u ovom slučaju strana kompanija potpisala ugovor s investitorom (JP Ceste FBiH) za izvođenje radova, a druga, njena kćerka kompanija u BiH s osnivačkim kapitalom od 2.000 KM, potpisivala je ugovore s domaćim podizvođačima.