BH Telecom: Mnogo radimo za vrijeme pandemije, naši sistemi stabilno funkcioniraju
"Sistemi BH Telecoma stabilno funkcioniraju, sa dovoljnim kapacitetima za sve usluge koje pružamo našim korisnicima, uključujući i održavanje online nastave na svim područjima", stoji u saopćenju BH Telecoma.
BH Telecom je, kako je to saopćeno, stavio dodatne cloud resurse na raspolaganje obrazovnim institucijama u cilju podrške odvijanju online nastavi, kao i resurse IPTV platforme.
"Povodom aktuelne epidemiološke situacije pozivamo korisnike BH Telecoma da intenzivnije koriste digitalne servise kao što su: mobilna aplikacija BH Telecom, digitalni kanali za dopunu kredita, e-račun i mobilno plaćanje računa, a sve kako bi se kretanje i zadržavanje u BH Telecom centrima svelo na minimum", navodi se u saopćenju.
Navode kako su do 30. aprila omogućili svim mobilnim korisnicima BH Telecoma besplatno praćenje svih važnih TV i radio vijesti na mobitelu.
"Građanima i korisnicima usluga smo na raspolaganju 24 sata dnevno, prilikom procesa otklanjanja smetnji i odgovora na sve njihove korisničke upite putem besplatnih telefona 1444 za rezidencijalne korisnike, a za poslovne korisnike 1322 ili e-maila: [email protected]", saopćio je BH Telecom.
Kreirali su i kampanju "Ostanimo povezani".