Iz GRAS-a smatraju da navedeni prevoznik nikada nije imao, niti ima rješenje, odnosno dozvolu nadležnih institucija za obavljanje prevoza na navedenim linijama.
"Očito se radi o pokušaju Centrotransa da na sve načine, pa i protuzakonito, upadne na linije GRAS-a, bez obzira na posljedice koje će izazvati takvo stanje, a isključivo zarad privatnih interesa i ostvarivanja profita. Pokušaj upada Centrotransa u sistem javnog gradskog prevoza u gradu Sarajevu predstavlja direktan udar na 125 godina tradicije i ulaganja Grada, građana i uposlenih GRAS-a u ovo preduzeće", saopšteno je.
GRAS tvrdi da se u ovom slučaju radi o istom scenariju koji se provodio i 2004. godine kada je isti prevoznik pokušao "potkupljivačkom politikom u saradnji sa određenim centrima moći upasti u sistem javnog gradskog prevoza isključivo radi ostvarivanja profita".
GRAS će istrajati u sprječavanju nezakonitog upada Centrotransa u sistem linija javnog gradskog prevoza i provođenja ovakve, kako je nazivaju, krajnje tendenciozne i rušilačke politike javnog prevoza u Kantonu Sarajevo.
"U cilju zaštite preduzeća, funkcije javnog gradskog prevoza u Kantonu Sarajevo i zaštite građana očekujemo od nadležnih institucija da poduzmu sve zakonom predviđene mjere kako bi se spriječio nelegalan i nezakonit upad prevoznika Centrotrans-Eurolines na linije javnog gradskog prevoza i obmanjivanje javnosti", ističu iz GRAS-a. "Mi ćemo nastaviti i dalje raditi svoj posao poštujući zakonske regulative i propise, a u interesu građana i grada Sarajeva."