Da li će ponovo od Londona do New Yorka biti potrebna tri sata? Supersonični putnički avioni se vraćaju
Razvoj supersoničnih aviona je počeo sredinom 20. stoljeća i do 1970-ih godina imali smo supersonične putničke avione.
Razvoj supersoničnih aviona je počeo sredinom 20. stoljeća i do 1970-ih godina imali smo supersonične putničke avione.
Deset mjeseci nakon dugo odgađanog prvog podzvučnog leta, testni prototip aviona XB-1 kompanije Boom Supersonic je uspješno obavio nadzvučni let. Bio je to ukupno 12. let ovog aviona, a zvučni zid je probio tri puta.
Naučnici su zvanično potvrdili da je prototip supersoničnog aviona tokom testnog leta u pustinji Gobi, koji je trajao 20 minuta, dostigao brzinu od 6,56 Macha. Vjeruje se da će ovaj avion pomoći u ostvarenju sna, a to je "jednosatno globalno putovanje".
Američka svemirska agencija NASA prvi put je upalila motor nove generacije supersoničnog aviona s oznakom X-59, koji su "relativno" tihi.
Kineska kompanija Space Transportation, čije se sjedište nalazi u Pekingu, saopćila je da je uspješno testirala prototip komercijalnog transportnog aviona koji može letjeti gotovo dvostruko većom brzinom u odnosu na prvi svjetski supersonični putnički avion, legendarni Concorde.
Avion X-59 američke svemirske agencije NASA-e, koji obećava da će vratiti dane supersoničnih letova, još je bliže svom cilju.
Kompanija Boom Supersonic razvija XB-1, prvi svjetski neovisno razvijeni supersonični avion na svijetu i spremna je za testiranje.
Kompanija Boom Supersonic značajno napreduje u razvoju supersoničnog aviona Overture, koji se ujedno naziva i "najbržim putničkim avionom na svijetu".
Američka svemirska agencija NASA bliži se rješenju koje bi moglo pomoći u ukidanju zabrane svih civilnih supersoničnih aviona iznad kopna u SAD-u.
Kompanija Boom je otkrila nove detalje o motoru nazvanom Symphony, koji je namijenjen njenom supersoničnom avionu Overture. Također, saopćeno je da je pronađen novi partner za razvoj tog motora.