Kada i kako da svom šefu na pravi način kažete ne
Više je okolnosti od kojih ovisi da li je u redu kazati ne svom šefu. Osim toga, postoji prihvatljiv i neprihvatljiv način kako to kazati.
Više je okolnosti od kojih ovisi da li je u redu kazati ne svom šefu. Osim toga, postoji prihvatljiv i neprihvatljiv način kako to kazati.
Produktivnost je ključna za uspjeh u modernom poslovnom okruženju. Istraživanjima je utvrđeno da se rastom produktivnosti povećava zadovoljstvo poslom, motivacija i opća dobrobit.
Kada je radno okruženje toksično, napuštanje kompanije djeluje kao razumna odluka. Međutim, ne može se sve okarakterisati kao toksično - često se taj izraz upotrebljava za sve ono što se nekome ne sviđa.
Intervju za posao je društvena aktivnost koja u značajnoj mjeri ovisi o lakoći razgovora. Dok neki vole upoznavati ljude i snalaze se u društvenim aktivnostima, za neke su to stresne situacije koje izazivaju anksioznost.
Nije tipična lojalnost kakvu su zaposleni u američkoj kompaniji za razvoj vještačke inteligencije Open AI pokazali prema svom šefu Sam Altmanu. Međutim, da li je lojalnost radnika uvijek dobra stvar?
Valerie Rodriguez je kao direktorica za ljudske resurse u Sjedinjenim Američkim Državama, koja ima 10 godina iskustva, izdvojila tri stvari koje ne biste trebali raditi na poslu.
Vjerovatno je da postoje dani kada na radnom mjestu razmišljate o godišnjem odmoru. No, česta je dilema da li je bolji jedan duži odmor ili više kraćih odmora.
Ako mislite da je vrijeme da svoju karijeru podignete na viši nivo, možete se poslužiti strategijama mentalno jakih ljudi. Američka psihoterapeutkinja Amy Morin smatra da nije nužno da se osjećate kao mentalno jaka osoba da bi djelovali poput nje.
Saudia Airlines (SAUDIA) jedna od najvećih aviokompanija na Bliskom istoku i u svijetu, otvara mogućnost mladim i ambicioznim ljudima iz Bosne i Hercegovine da postanu dio njihovog tima.
Amerikanac Bert Bean ima 19-godišnje iskustvo regrutera koji je istakao osobinu za koju smatra da je poslodavcima najvažnija kada razmatraju koga zaposliti.