Mališani u kreativnoj akciji "Obojimo Vilsonovo"
Udruženje za podršku ideja "Skakavac" poziva sve zainteresovane da im se u srijedu, 9. maja pridruže na Vilsonovom šetalištu kod mosta Ars Aevi na kreativnoj radionici.
Udruženje za podršku ideja "Skakavac" poziva sve zainteresovane da im se u srijedu, 9. maja pridruže na Vilsonovom šetalištu kod mosta Ars Aevi na kreativnoj radionici.
Turisti na svojim putovanjima prave sjajne fotografije, a među njima su i one smješne na kojima izgledaju kao da se naslanjaju na toranj u Pisi, da prstima drže Eiffelov toranj i slično. Međutim, londonski umjetnik Rich McCor je otišao korak dalje.
Ukoliko često pijete čaj postoji velika vjerovatnoća kako imate bujniju maštu koja vas čini kreativnijom od osoba koje izbjegavaju ovaj topli napitak, tvrde psiholozi iz Pekinga.
Naučnici koje je predvodila terapeutkinja Alexia Metz s Univerziteta u Toledu u Ohiju proučavali su vezu između broja igračaka i načina na koji se djeca igraju, uključujući vrijeme koje dijete provede igrajući se pojedinom igračkom.
Mozgalice za djecu i vinil ploče privukle su najviše pažnje posjetitelja na ovonedeljnom Mikser Design Marketu "Winter Wonderland“ u Sarajevu.
Veliki susret IT djevojčica "Spotted: IT Girls obilježavaju Evropsku sedmicu kodiranja" i kreativna radionica i webinar #HerNetHerRights održani su u okviru Međunarodnog dana djevojčica u zgradi UN-a u Sarajevu. IT cure sa nekoliko ciklusa treninga imale su priliku da nauče još toga kako o programiranju tako i o sigurnosti na internetu, upoznaju se, druže i razgovaraju o novim idejama.
Devedesetogodišnja Anežka Kašpárková iz sela Louke u Češkoj svako proljeće i ljeto provodi ukrašavajući okvire oko prozora i vrata veličanstvenim dizajnom kako bi njeno rodno mjesto izgledalo što ljepše.
Kao neotuđivi dio Internacionalnog teatarskog festivala MESS je i njegov vizuelni identitet iza kojeg je već dvije decenije kreativni tim agencije Fabrika iz Sarajeva. Ove godine inspiracija za plakat, kao i zvanični video bio je "Vitruvijev čovjek" ili "Univerzalni čovjek" Leonarda da Vincija.
Mala čaša vina ili piva pomaže u oslobađanju kreativnosti, tvrde austrijski naučnici. Autor studije doktor Mathias Benedek tvrdi da su alkohol i kreativnost veoma povezani.
Aviokompanije imaju veliki problem da privuku pažnju putnika kako bi im pokazali sigurnosne procedure tokom leta s ciljem da se u slučaju katastrofe spase. Zbog toga se trude da budu veoma kreativni kada prave videa.