UNICEF generalni partner i pokrovitelj prvog "Young Lions" takmičenja u BiH
U petak, 02. juna, Bosna i Hercegovina će imati pobjednika prvog izdanja "Young Lions" takmičenja za mlade i kreativne advertising profesionalce.
U petak, 02. juna, Bosna i Hercegovina će imati pobjednika prvog izdanja "Young Lions" takmičenja za mlade i kreativne advertising profesionalce.
Sedma Brending konferencija koja će u Sarajevu biti održana 2. juna, a koju organizira vodeća full service agencija Via Media, na jednom mjestu okupit će svjetski etablirane stručnjake iz oblasti brendinga, marketinških komunikacija i medija.
Na sedmoj Brending konferenciji, koja će se održati 2. juna u sarajevskom Domu mladih, jedan od zvijezda predavača bit će Daniel Pankraz. Na konferenciji će temom ”Creating Brand Heat” podići temperaturu i objasniti kako izgraditi moćne i cool brendove u svijetu moderne komunikacije te kako mlade zagrijati baš za vaš brend.
Službeno je predstavljen program ovogodišnje Brending konferencije, koja će se održati 2. juna u Domu mladih Sarajevo. U godini, u kojoj postaje oficijelni partner Canes Lions festivala kreativnosti i komunikacija, Brending konferencija dovodi predavače svjetskog renomea, a posebno se ističu zvijezde predavači Daniel Pankraz i Paul Coleman.
Sedma Brending konferencija, pod sloganom „Brand New Jungle”, održat će se 02. juna u Domu mladih Sarajevo, u organizaciji agencije Via Media. Tržište je džungla, a ovogodišnja Brending konferencija otkriva da li u džungli postoje pravila i kako postati njen kralj.
Na Branding konferenciji 06 koja se u petak održava u Sarajevu jedan od najzanimljivijih prezentacija napravio je Dean Vranić, direktor hrvatske marketinške agencije Imago.
Na Branding konferenciji 06 koja se u petak održava u Sarajevu, među mnogim važnim gostima je i Thomas Trautmann, certificirani predavač iz oblasti neuromarketinga u kompaniji SalesBrain.
U Sarajevu je počela Branding konferencija 06 pod sloganom "Mind Your Brand" na kojoj će fokus učesnika biti predstavljanje svjetskih trendova u oblasti marketinga.
Sve je spremno za susret domaćih, regionalnih i svjetskih eksperata iz svijeta brandinga i marketinga. Branding konferencija ponovo će biti mjesto novih inspiracija.
Možemo govoriti o vrijednosti i identitetu brendova, ali njihov osnovni zadatak je da privuku pažnju i angažiraju potrošača, odnosno da prepoznaju njegovu potrebu.