U Historijskom muzeju
1

Počela deveta Branding konferencija, u fokusu kreativnost i inovacije

FENA
Foto: H. M./Klix.ba
(Foto: H. M./Klix.ba)
Pod sloganom "Hack the influence" danas je u Historijskom muzeju u Sarajevu počela 9. Branding konferencija koja je i ove godine okupila vrhunske svjetske stručnjake iz oblasti brandinga, marketinških komunikacija i medija, te predstavlja platformu koja objedinjuje znanje, ideje i pozitivnu, kreativnu energiju.

Agenda konferencije, koja je okupila više od 350 učesnika, pokriva oblasti poslovne strategije, kreativnosti, inspiracije, inovativnosti, a predavači dolaze iz svjetskih kompanija, noseći sa sobom intenzivna iskustva u kojima su sadržane najveće nagrade advertajzinga, velike tržišne brojke i značajni poslovni rezultati.

Vesna Beganović, direktorica komunikacijske agencije Via Media, organizatora konferencije, kazala je da su renomirani predavači i ove godine rado došli u Sarajevo s obzirom da je branding konferencija dovoljno narasla da postaje centar kreativnosti, mjesto gdje treba biti kada je riječ o trendovima i svemu onome što je bitno u procesu transformacije biznisa, tehnoloških inovacija, komunikacija i brendova.

Pokrovitelj Brending konferencije je Grad Sarajevo.