Te interakcije, koje uključuju lajkove, komentare i objave na ovoj platformi generisane su od strane preko 220 miliona Facebook korisnika, što je još uvijek samo 17 % ukupne baze korisnika Facebooka.
Svjetsko prvenstvo je nadmašilo druge popularne Facebook momente iz prošlih godina.
Naprimjer, uprkos nekoliko sedmica rasprava i konverzacija, Zimske olimpijske igre u Sočiju su prikupile samo 120 miliona interakcija od 45 miliona ljudi. Super Bowl je generisao 185 miliona interakcija od 50 miliona ljudi.
Popularnost Svjetskog prvenstva proizilazi velikim dijelom od postova velikih zvijezda, pogotovo fudbalera Brazila.
Neymar je objavio fotografiju sa Hulkom, koja je dostigla vrtoglavih 2,5 miliona lajkova. Drugi brazilski igrač, David Luiz je objavio pet od 20 najpopularnijih postova.
Amerikanci nisu uspjeli da se izbore na Facebooku sa ostalim međunarodnim zvijezdama turnira. Američki golman Tim Howard objavio je fotografiju nakon izgubljene utakmice protiv Njemačke rezultatom 1:0. Fotografija je dostigla 37.000 lajkova i time postala 53. najpopularnija objava vezana za Svjetsko prvenstvo.