Riječ je o projektu kojeg su pokrenuli iskreni simpatizeri "crveno-crnih" boja, a koji je na samom startu polučio konkretne rezultate. Na stadionu Tušanj marketinški prostor je iz dana u dan popunjeniji jednoobraznim reklmanim panoima, a iz UG "Prijatelji Slobode" najavljuju kako će se projektu uskoro priključiti i drugi relevantni privredni subjekti sa područja Tuzlanskog kantona.
Udruženje "Prijatelji Slobode" je početkom 2014. godine u saradnji sa JU "Stadion Tušanj" definisalo poslovni plan kampanje i reklamno-propagandnu ponudu, a vrlo brzo se krenulo s njegovom realizacijom.
Predstavnici udruženja su na današnjoj prezentaciji, kojoj su prisustvovali čelni ljudi Općine Tuzla, uprava Slobode, trener Miroslav Blažević, govorili o dosadašnjoj ostvarenoj saradnji sa privrednim subjektima i svakodnevnom zbližavanju uspješnih preduzeća sa crveno-crnom porodicom.
Privrednim društvima koji su postali dio kampanje "100 firmi za bolju Slobodu" uručene su zahvalnice.
Posljednja donacija u nizu koja je uplaćena na račun udruženja je ona od Rasima Dostovića, zastupnika u Skupštini TK, koji je donirao 1.000 KM, odnosno svoj mjesečni paušal iz skupštinskih klupa.
Učesnici večerašnje prezentacije podržali su nastojanja Udruženja "Prijatelji FK Sloboda" da u dogledno vrijeme renomirani klub duge i svjetle tradicije postane reprezentativni brend Tuzle i Tuzlanskog kantona, te da bude jedan od vodećih klubova u BiH